Ourense

En Sarreaus idean una radio para que la gente "non estea soa" esta Navidad

Ourense

Navidad

En Sarreaus idean una radio para que la gente "non estea soa" esta Navidad

"Con isto dos podcast, todos podemos facer unha radio", explica Toño Rodríguez Corbal. 

En el Centro de Desenvolvemento Rural O Viso (Lodoselo, Sarreaus) están como siempre pegados al territorio para evitar problemas, por supuesto, también en Navidad. El último proyecto que están poniendo en marcha es Radio Lodoselo, "porque con isto dos podcast, todos podemos facer unha radio", explica Toño Rodríguez Corbal. 

"É unha maneira de que a xente que está soa poida escoitar os seus seres queridos!", valora. A raíz de las restricciones en el municipio no pueden acercar a los usuarios al centro. Y claro, si Mahoma no va  al a montaña, la montaña va a Mahoma. "Estamos recollendo cousas de todas estas persoas que viven soas para poñerllo no Nadal e que uns escoiten aos outros e así estean menos sós". 

Menús especiales

Aparte de esto, están en pleno reparto de comidas como hacen habitualmente, pero, a mayores, en Navidad, y gracias al Parlamento de Galicia, está enviando comida para repartir esta Navidad. Cordero, ternera y "como temos moita poboación marroquí, tamén carne halal, para que estea adaptado para o consumo da poboación musulmá". "Tamén nos mandan máis de 40 menús feitos por un chef para entregar ás persoas con menos recursos", añade Corbal".