Alerta sanitaria

“Síntome unha apestada”, dice una retornada de Madrid

Existe temor y también rechazo a los recién llegados

El regreso de varias familias procedentes de Madrid y País Vasco está generando preocupación entre los vecinos de Carballeda de Avia por miedo al contagio del coronavirus. "Nós aquí estamos ben, non temos nada, e temos medo de que nos contaxien", señalaba uno de los vecinos. Mientras, el Concello se preparaba ayer para la llegada hoy de ocho personas que participaron en uno de los últimos viajes del Inserso y han estado en Canarias. "Falaremos con eles para que non saian das súas casas", matizaba el regidor, Luis Milia.

Existe temor y también rechazo a los recién llegados, según reconocía el alcalde. Entre ellos está una vecina, que aunque empadronada en Carballeda de Avia, trabaja en Madrid. Ella asegura que no ha regresado por causa del coronavirus sino porque "teño que coidar da miña nai dependente. Meu irmán estivo os últimos 15 días e tamén ten a súa vida e por iso viñen eu, xa que estamos á espera de que nos concedan unha praza nunha residencia". Esta mujer afirma sentirse como "unha apestada, esto parece un estado policial, porque cheguei o venres a noite e xa me comunicou o concello que non volvería a auxiliar de axuda no fogar por medo a que a contaxie, e non todos en Madrid estamos contaxiados, por iso estou moi indignada". 

Milia afirma que "non podemos correr o risco de que enfermen as auxiliares de axuda no fogar porque están atendendo a 110 persoas". Al respecto, asegura que a raíz de la alerta las auxiliares se encargan de comprarles los medicamentos y atender sus necesidades para que no salgan de casa, al igual que otras tres trabajadoras  atienden a los 42 usuarios del centro de día en sus viviendas.

Te puede interesar