Ourense

"Tocade os fulións desde os balcóns!", claman en Viana

Ourense

"Tocade os fulións desde os balcóns!", claman en Viana

photo_camera Desfilo dos Fulións en Viana (FOTO: MIGUEL ANGEL)
Fulión Alternativo propone disfrazarse para ir al trabajo y comer la androlla en casa

A raíz de la suspensión de la programación del Entroido por parte del Concello de Viana do Bolo, el Fulión Alternativo propone para este año una serie de actividades relacionadas con la tradición festiva de este municipio adaptadas a los protocolos sanitarios del covid-19. De esta forma, se refiere a "diferentes iniciativas que axuden a que nas rúas e fogares da nosa vila e aldeas poida sentirse a festa, e que ao mesmo tempo sexan compatibles co rigoroso cumprimento das restricións ditadas polas autoridades competentes", con el objetivo de que este año pese a la pandemia no quede sin celebración.

Así, animan a los vecinos coincidiendo con los jueves de Compadres y Comadres a disfrazarse para acudir al trabajo, a comprar o pasear. " Con esto encheremos Viana do Bolo de cor e tamén do ambiente cómico e distendido co que sempre vivimos esta festa", asegura.

Además, insta a decorar las fachadas, ventanas y balcones con "Lardeiras e Lardeiros" el día que tradicionalmente les corresponde. "Non permitamos que esta parella que desde hai tantas décadas nos acompaña polo Entroido, quede este ano sen o seu protagonismo", señala. Fulión Alternativo también invita a "enfariñádevos na casa entre persoas convivientes nos días de Compadres, Comadres e Martes de Entroido", y a remitir videos y fotos al correo electrónico de la entidad: [email protected], para publicarlos en su facebook. Los participantes también podrán optar por hacer la publicación directamente en el espacio "facebook.com/Fulión-Alternativo".

"Tocade o fulión dende os vosos balcóns ou diante da porta da casa, sempre entre convivintes e sen superar o número de persoas permitido", es otra de las iniciativas que propone.

FESTA DA ANDROLLA

 Finalmente, para el Domingo Gordo propone organizar celebraciones privadas en cada casa de la "Festa da Androlla", "que será así unha especial 51 edición", asegura.
Fulión Alternativo declara que con estas iniciativas pretende animar a vivir la fiesta pese a las circunstancias sanitarias. En ese sentido, afirma que "con todo esto, pretendemos animarvos a sentir e vivir a festa este ano, con moito sentidiño, pero tamén con moito espírito entroideiro. E se todo vai ben, vémonos en 2022, onde agardemos poder celebrar a nosa tradición como corresponde".

Te puede interesar