Reportaje

Victoria Canosa, psicóloga ourensana: “Cada vez máis xente fala da saúde mental”  ​

La psicóloga ourensana Victoria Canosa (Foto: Xesús Fariñas).
photo_camera La psicóloga ourensana Victoria Canosa (Foto: Xesús Fariñas).

La psicóloga Victoria Canosa participó esta semana en el ciclo “Falamos” del Colegio de Psicólogos de Galicia, en el que habló de su blog sobre bienestar y crecimiento personal

 

A finales de 2017, la psicóloga ourensana Victoria Canosa se atrevió a poner en marcha un blog dedicado a la salud mental. “Moitas veces escribía reflexións que logo non sabía onde compartir, e un amigo animoume a abrir un blogue”, recuerda. Cinco años después, su página -“Nunca es tarde para sentirse mejor”- sigue creciendo, tanto en número de seguidores como de temas tratados. 

El acoso laboral, la violencia sexual, la resolución de conflictos o las relaciones familiares son algunas de las cuestiones planteadas por Canosa. “Intento que sexa unha ferramenta para aportar benestar a xente, está aberta a todo o mundo”, señala Canosa. La elección de los temas a tratar parte de las dudas y demandas que escucha, tanto entre sus pacientes  -compagina el blog con su trabajo de terapeuta- como entre aquellos que siguen su blog. 

Reconocimientos

Esta semana, Canosa compartió la experiencia con su página en el ciclo “Falamos”, impulsado por el Colegio de Psicólogos de Galicia. “Para a presentación elaborei unha pequena enquisa entre os seguidores da páxina, simplemente para ter certas indicacións do que lle resulta máis interesante á xente, dos temas que non teño tratado e lles gustaría…”, explica. 

El pasado mes de mayo, la especialista recibió el galardón de comunicación entregado por el Colegio, un reconocimiento que la anima a continuar en su trabajo. “Ao final é un xeito de ver que esas publicacións que fas son respaldadas e apreciadas”, asegura. El blog supone mucho tiempo y esfuerzo, por lo que Canosa decidió actualizarlo de forma mensual hace tiempo. 

Salud mental

La pandemia, y el estrés asociado a ella, puso de manifiesto la importancia del cuidado de la salud mental. “A demanda do servizo de psicoloxía é tremendo, aumentou moito. A pandemia fixo máis visible a necesidade de autocoidado, de mirarse aos adentros, cara nós”, comparte Canosa. 

La psicóloga recuerda que acudir a terapia no implica debilidad, sino fortaleza: “Fortaleza de asumir os puntos débiles que temos e ver se podemos mellorar. Ás veces para iso precisamos a alguén, non é razón para sentir vergoña”. Por ello valora “moi positivamente” visibilizar la salud mental: “Cada vez máis xente, tamén famosa, expón as súas experiencias, fala delas e axuda a normalizalas”. 

Te puede interesar