Ourense

Vino y cocina se unen por la gastronomía ourensana

Ourense

Vino y cocina se unen por la gastronomía ourensana

Xoan Cannas, Miguel González, Manuel Baltar y David de Vera, ayer, reunidos en el Pazo Provincial.
photo_cameraXoan Cannas, Miguel González, Manuel Baltar y David de Vera, ayer, reunidos en el Pazo Provincial.
Diputación, Cociña Ourense e Instituto Galego do Viño crean una alianza

La Diputación, el Instituto Galego do Viño y Cociña Ourense se alían para potenciar los productos agroalimentarios de la provincia, en una nueva etapa de colaboración. El presidente del gobierno provincial,Manuel Baltar, se reunió ayer en el Pazo Provincial con representantes del Instituto Galego do Viño y el responsable de Cociña Ourense, el chef Miguel González, para impulsar esta asociación, que "está a traballar moito por Ourense como destino gastronómico, potenciando os nosos produtos, a gran despensa agroalimentaria que é a nosa provincia", apuntó. 

El Instituto Galego do Viño, entidad que lleva 10 años de existencia dedicada a la formación es, tal y como explicó el presidente provincial, "unha entidade referente que vai a axudar a que membros de Cociña Ourense teñan o máis alto nivel en relación cun produto que é un buque insignia da nosa provincia, pois temos catro das cinco Denominacións de Orixe vitivinícolas de Galicia".

Esta nueva etapa de colaboración con el Instituto Galego do Viño hace que Diputación y Cociña Ourense inicien "unha andaina de impulso, de futuro e de compromiso coa provincia", precisamente en un momento en que el turismo apuesta por la precaución y la prudencia. "Temos que exhibir as nosas potencialidades gastronómicas, como o fai Cociña Ourense", recordó Baltar, quien desde la presidencia de la Diputación ha apoyado desde el inicio a esta asociación, "porque os nosos produtos son os nosos mellores embaixadores, co viño como estrela".

Sumando esfuerzos

Cociña Ourense es un grupo de cocineros cuyos restaurantes se sitúan en la provincia de Ourense y con experiencia en el sector de la restauración, que intentan promocionar la gastronomía local. 

El Instituto Galego do Viño es una entidad educativa privada dedicada a la difusión de la cultura del vino en Galicia y a dar a conocer los vinos gallegos al resto del mundo.