La Región

UNIVERSIDAD

Aeroespacial: el rector vería un "mal precedente" duplicar el máster

Manuel Reigosa, aseguró que "non hai novidades" en el estado de la tramitación del Máster de Aeroespacial puntualizando que "nós seguimos na nosa posición institucional".
Aeroespacial: el rector vería un "mal precedente" duplicar el máster

El rector de la Universidad de Vigo, Manuel Reigosa, aseguró que "non hai novidades" en el estado de la tramitación del Máster de Aeroespacial puntualizando que "nós seguimos na nosa posición institucional". De esta forma se pronunció tras la firma del convenio con Boeing sobre la posibilidad de que la Universidade da Coruña cuente con su propio máster. En este sentido, el rector manifestó entender que "non se poden poñer a estas alturas dúas titulacións semellantes en dúas universidades do Sistema Universitario de Galicia, creo que sería mal precedente e que ademais non está nin na idea da Xunta nin nos acordos que se negociaron". Por ello, Reigosa insistió en que "sexa como sexa, a titulación vaise impartir en Ourense".

Manuel Reigosa se pronunció también sobre Ieside al explicar que "estamos negociando sen ningún tipo de problema cos xestores", con el objetivo de que " a súa desadscrición se faga nos termos previstos inicialmente no convenio". Así, el rector vigués defendió que "as titulacións da Universidade de Vigo son da Universidade de Vigo", de modo que aquellas que se implante dentro de la "eventual universidade privada serán titulacións que cumpran exquisitamente as regulamentacións e as leis" y, por lo tanto, serán nuevas y complementarias al sistema universitario público, concluyó Reigosa.