Universidad

Estudian cómo el covid cambió las enseñanzas de la actividad física

Iván Prieto, líder del proyecto, apunta que "serviranos para que adaptemos as materias deportivas"

Un total de 15 docentes e investigadores de la UVigo puso en marcha un proyecto de innovación educativa para conocer cómo cambió el covid en los planes de estudio relacionados con las Ciencias de la Educación y del Deporte. "Interesábanos ter tanto a opinión do alumnado coma do profesorado, coa idea de, se no futuro volve pasar algo así, ver como se pode operar ante este tipo de situacións", subraya el profesor Iván Prieto, coordinador del estudio.

Cientos de estudiantes

El responsable de la investigación señala que la información que reúnan "pode servir de axuda para que cambiemos algúns procedementos. De feito, a elaboración dun informe que poida ser útil para que outros profesores e profesoras poidan adaptar as súas materias ante situacións como a provocada pola covid-19 é un dos obxectivos deste proxecto".

Además de los docentes, está prevista la participación de cientos de estudiantes, conociendo su experiencia dentro y fuera del aula. 

"Os efectos da covid-19 sobre a docencia motivaron tanto os cambios estruturais impulsados desde a universidade, coa creación do Campus Remoto e o impulso da nova plataforma de teledocencia Moovi, como que o profesorado tivese que realizar “modificacións programáticas nas súas guías docentes", explica el líder del proyecto de investigación.

Otro de los objetivos es "coñecer a percepción do alumnado respecto da aprendizaxe obtida naquelas materias nas que as adaptacións pasaron por promover un maior grao de gamificación, o uso de mecánicas, elementos e técnicas propias do deseño de xogos en contextos como o educativo, con respecto as que mantiveron unha ensinanza máis tradicional". 

Te puede interesar