Luz verde a la creación de un Instituto de Aeroespacial

La primera sesión del Claustro Universitario de este curso en la UVigo se celebró ayer con la aprobación del informe para crear un Instituto Universitario en Física y Ciencias Aeroespaciales, que se ubicaría en el Campus de Ourense. 

El claustro dio luz verde a este instituto con una única abstención. Esta aprobación implica elevar el asunto al Consello de Goberno, un paso más para que el organismo sea una realidad. El rector, Manuel Reigosa, recordó que “o ano pasado decidimos que era o momento para a creación de institutos, primeiro porque xa non hai agrupamentos estratéxicos no Sistema Universitario de Galicia e segundo porque vai a haber unha convocatoria autonómica para o seu financiamento”. Reigosa adelantó que se está trabajando en cinco institutos, siendo el de Ourense el más avanzado en su tramitación.

Belén Rubio, vicerrectora de Investigación, explicó que este centro se marca como eje prioritario “fomentar unha investigación excelente e recoñecida no seu ámbito; facer unha transferencia de coñecemento á sociedade relevante; captar talento reforzado e divulgar e comunicar, ademais de ter unha gobernanza, organización e xestión axeitada”. 

El instituto está promovido por 19 investigadores que han captado más de 10 millones de euros en proyectos en los últimos años. 

Te puede interesar