Universidad

Óscar Raña combina en una exposición cómic, dibujo y animación

Universidad

Arte

Óscar Raña combina en una exposición cómic, dibujo y animación

Óscar Raña es el autor de la exposición.
photo_camera Óscar Raña es el autor de la exposición.
La Sala Alterarte acoge la exposición "Xa foi (mais é)", comisariada por Alberto González-Alegre

La Sala Alterarte acoge la exposición "Xa foi (mais é)" del creador Óscar Raña y comisariada por Alberto González-Alegre. En ella, el artista, que combina proyectos de cómic, ilustración y animación experimental, muestra al público "unha colección de obra recente (algunha feita para a ocasión) que procede de ideas que habitan a miña obra gráfica".

La muestra consiste en una selección de obras gráficas de trabajos previos de edición, dibujo e ilustración que "dalgún xeito quixen adaptar ao soporte pictórico co fin de comprobar ata que punto eran transportables esas ideas a nivel de execución". 

Todas las técnicas y disciplinas que se unen en la exposición convergen en varias áreas comunes, como "o interese pola composición no plano e as relacións forma/cor/equilibro que se dan no mesmo; a abstracción xeométrica; o inevitable parentesco que actualmente se dá entre a pintura e o medio dixital (tanto a nivel de consumo de imaxes como de creación das mesmas); a alusión ao cómic e á forza expresiva das súas formas...".