Cultura

Regresa la actividad expositiva a la Sala Alterarte del Campus

Acto de presentación de la exposición “Formas e tránsitos” (MIGUEL ÁNGEL).
photo_camera Acto de presentación de la exposición “Formas e tránsitos” (MIGUEL ÁNGEL).
“Formas e tránsitos”, de la creadora Isabel Flores, da inicio al curso académico 2021/22

Desde ayer y hasta el 21 de enero de 2022, la Sala Alterarte del Campus de Ourense acoge la muestra “Formas e tránsitos”, de la creadora Isabel Flores y comisariada por Sara Donoso. Con ella, este espacio expositivo inicia su programación del curso académico 2021/2022 y también un nuevo ciclo después de que Xosé Manuel Buxán cediera el relevo del comisariado de Alterarte a Sara Donoso.

En la inauguración de la muestra, Ana María Torrado, directora del Área de Dinamización Cultural y Educativa e Integración del Campus, destacó que “aínda que se abre unha nova etapa para a sala, continúa o espírito do seu proxecto anterior, que se chamaba Estado Crítico”.  En este cambio de etapa, quiso agradecer el trabajo “intenso e moi continuado” realizado por Xosé Manuel Buxán y las personas que participaron en su etapa y dar la bienvenida a Sara Donoso, que comisariará las cuatro primeras muestras de este nuevo ciclo de un “espazo que penso que é recoñecido pola súa innovación artística”.

Por su parte, Sara Donoso explicó que su nueva etapa al frente de la Sala Alterarte se abre con un ciclo expositivo que lleva por título “Activar a mirada. Des-ordenar o pensamento”. En él, indicó, comisariará las exposiciones de cuatro artistas con “formas de facer moi diversas, pero dalgún xeito conxúganse os seus intereses nun punto que ten que ver con esa mirada crítica, con esa intención de volver a interpretar o mundo desde outras formas, de reprantexar a historia. Neste caso, con todo o que ten que ver co universo feminino”. La primera elegida, dijo, es Isabel Flores, artista formada entre las facultades de Bellas Artes de Sevilla, La Laguna y la Universidad Mimar Sinan Güzel Sanatlar de Estambul (Turquía).

De “Formas y tránsitos”, su comisaria destacó que se trata “dun traballo espectacular” en el que Isabel Flores “reivindica o ornamento, a decoración dentro do espazo da arte e da arte contemporánea, algo que agora entendemos como habitual, pero que non o foi ata hai moi poucas décadas”. Según explicó la artista “creou unha instalación especificamente pensada para este espazo e prantexada para que sexa un percorrido case performático a través do corpo e das transparencias que se van xerando”, apostando también por la “idea da pintura expandida”, que sale del marco y desborda el espacio para tocar también lo arquitectónico y lo escultórico. La muestra, dijo en su intervención Sara Donoso, “combina dúas miradas: por unha parte o que temos nas paredes son motivos dun azulexo que se encontraba na cociña da casa dos seus avós, deulle unha volta e recreounos nas paredes, e por outra banda o que temos nos panos colgantes son motivos atopados en Turquía”.

Te puede interesar