UNIVERSITAS

869 marcas que fixeron de James Bond unha “metamarca”

g3_result
photo_camera O profesor de Ciencias Sociais e da Comunicación Vicente Badenes.

O profesor de CCSS e da Comunicación Vicente Badenes estudou a presenza de produtos nos filmes de 007

Despois de 23 películas estreadas ao longo de 50 anos, faise difícil imaxinar a James Bond sen pensar nun Martini con vodka, mesturado, non axitado, ou en coches como os Aston Martin. A integración dos produtos de diferentes marcas nas películas do axente 007 é un fenómeno presente nesta saga cinematográfica desde a súa primeira entrega, en 1962, converténdose nun “caso paradigmático” na industria do cine, como salienta o profesor da Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación Vicente Badenes, que centrou a súa tese de doutoramento na análise da importancia que tivo o brand placement, o emprazamento de produtos, nesta saga inspirada nas novelas do británico Ian Fleming.

Nada menos que 869 marcas integraron os seus produtos nas 23 películas do axente estreadas ao longo de 50 anos, a través dunha técnica que, como explica este investigador, non só contribúe a financiar estas superproducións, senón que ten permitido facer que James Bond, “pasase de marca a metamarca”, isto é, se convertese nunha marca para as propias marcas.

A tese Brand placement, elemento configurador da metamarca James Bond, que Badenes realizou coa profesora de Ciencias Sociais e da Comunicación Aurora García como directora, trataba de demostrar, a través dunha análise cuantitativa e cualitativa, a “capacidade configuradora” que tivo esta técnica “na marca James Bond”.

Te puede interesar
Más en Universitas