Valdeorras

El aula de la naturaleza crea polémica en A Veiga

Valdeorras

VALDEORRAS

El aula de la naturaleza crea polémica en A Veiga

Aula de la naturaleza de A Veiga.
photo_cameraAula de la naturaleza de A Veiga.

El alcalde popular en funciones, Juan Anta, rechazó rotundamente las críticas socialistas

La adjudicación del servicio de bar del local conocido como aula de la naturaleza "O Retiro", en A Veiga, creó polémica en el Concello. El PSOE criticó el retraso en la adjudicación pública del establecimiento, "para logo, por decreto e con carácter de urxencia, proceder á súa adxudicación e deste xeito que so poida optar a mesma unha única persoa", según criticó su portavoz Fernando Fernández.

Añadió que esta situación no es la primera vez que se produce y aseguró tener constancia de que "empresarios da hostalería que están interesados na xestión dese servizo do bar aula da natureza están impacientes". Tal es así, que apuntó que alguno de ellos "está disposto a duplicar a renda que se está percibindo na actualidade.

Por su parte, el alcalde popular en funciones, Juan Anta, rechazó rotundamente las críticas socialistas afirmando que "todavía está adxudicado o do ano pasado, ata o 21 deste mes, polo que non era procedente sacalo. Esta semana sacarémolo, mais antes non se pode, porque todavía o ten adjudicado unha persoa".

Más en Valdeorras