El BNG reclama que se anule una plaza del Agader “preadxudicada"

Una batería de iniciativas presentadas en el Parlamento gallego solicita a la Xunta que declare desierta la plaza de subdirector para las relaciones con los Grupos de Desenvolvemento Rural (GDR) de Agader. La tramitó el BNG, quien considera que la citada plaza fue "adxudicada ao exdeputado do PP Moisés Blanco Paradelo".

La reclamación partió de la diputada y portavoz de Montes, María González Albert. Consideró que en la "relación de requisitos e baremación dos mesmos non só non se exixe a habitual bagaxe de méritos profesionais e unha relación laboral e formativa acreditada, senón que mesmo se valoran titulacións diferentes ás requeridas, asistencia a cursos sen esixir que estean nin homologados nin vinculados ao sector e, no apartado de experiencia, incorpórase a docencia, rechamante, tendo en conta que o exparlamentario é mestre de Música".

El barquense Moisés Blanco mostró su sorpresa al faltar "un par de días para que finalice el proceso de alegaciones", posponiendo cualquier valoración.

Te puede interesar