Valdeorras

La Cata dos Viños citó a bodegueros y alcaldes

Valdeorras

La Cata dos Viños citó a bodegueros y alcaldes

José Luis García, José Manuel Rodríguez (presidente del Consello de Ribeira Sacra) y José González.//ISAAC CRUZ
photo_cameraJosé Luis García, José Manuel Rodríguez (presidente del Consello de Ribeira Sacra) y José González.//ISAAC CRUZ

El Hotel Monumento Pazo do Castro, de O Barco de Valdeorras, acogió a última hora de ayer el acto de entrega de premios de la "XXI Cata Oficial dos Viños de Valdeorras". El evento fue organizado por el Consello Regulador da Denominación de Orixe Valdeorras, que preside José Luis García Pando, y contó con la asistencia de alcaldes y bodegueros de Valdeorras.

El acto fue presidido por el conselleiro do Medio Rural en funciones, José González, quien resaltó la importancia del sector vitivinícola "para o fortalecemento das economías locais". También incidió en que posibilita "exportar calidade, facendo que nos descubran, para que o mundo queira ternos tamén nas súas mesas. El conselleiro aprovechó la ocasión para resaltar las características de los vinos de la D. O., destacando su "carácter, diversidade e calidade". 

José González aprovechó para recordar la apuesta de la Xunta por el sector, "activando todos aqueles instrumentos financieiros de apoio complementario á súa liquidez", según dijo.

Más en Valdeorras