Valdeorras

Un colectivo ganadero critica las restricciones que sufre el sector

Valdeorras

Un colectivo ganadero critica las restricciones que sufre el sector

Los productores reclaman ser consultados antes de la entrada en la reserva de 
la biosfera

La posibilidad de que el Concello de A Pobra de Trives se incorpore a la candidatura a Reserva de la Biosfera de la Ribeira Sacra y las sieras de Oribio y Courel, anunciada por el Concello trivés, no gusta a los ganaderos. Quieren que su opinión sea tomada en consideración y ser consultados antes de cualquier decisión en este sentido.

"Todo o que repercuta no beneficio dos veciños o respeto e deben velar por eles os responsables locais", dijo Pedro Rodríguez Parente, presidente de la Asociación de Ganaderos del Macizo Central (Agromacen), colectivo que agrupa a medio millar de socios. "Aquí xa temos unha declaración de Zona de Especial Protección Natural unilateral, insto a alcaldesa de Trives a que se nos compense polas restriccións. Non podemos facer un brinde ao sol sen ter en conta o que supón para o sector", añadió.

Pedro Rodríguez insistió: "Temos restriccións a cambio de nada. Pedimos ao Goberno central e á Xunta que compensen aos gandeirospolas restriccións".

El presidente de los montes en mano común de Cova, Julio Álvarez Vázquez, coincidió con el portavoz de Agromacen. "Cada vez nos poñen máis trabas. Non podemos facer, nin tocar nada", protestó. Además, pidió dar a conocer su opinión. "Deben xuntar aos gandeiros para ver que lles parece", dijo y añadió que "as leis están feitas por urbanitas" y están provocando la despoblación del rural.