Valdeorras

Quejas por el área de Radiología del Hospital

Valdeorras

Quejas por el área de Radiología del Hospital

photo_camera
Críticas por dos vacantes de radiólogos que el Sergas cubre desde el Área

Escasas horas después de que el conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, anunciase inversiones por 2,4 millones de euros en el Hospital Público Valdeorras, la diputada nacionalista María González Albert llevaba ayer al Parlamento gallego "o empeoramento dun novo servizo no HPV despois de que o concurso de traslados de médicos radiólogos deixe vacantes dúas prazas, das catro coas que hoxe contaba".

González Albert afirmó que el Hospital valdeorrés se está convirtiendo "nun centro de especialidades. No caso do servizo de Radioloxía trátase dun problema moi grave posto que na medicina actual case o 80 % dos diagnósticos hospitalarios precisan dalgunha proba de imaxe".

La diputada del BNG también apuntó que, "dos dous facultativos que fican en Valdeorras, só un ten gardas localizadas, polo que é evidente que non pode asumir todas as do mes". Continuó apuntando que "todo parece indicar que será o servizo de Ourense o que cubra as gardas do centro, desprazando persoal, como xa estaba a acontecer nas fins de semana do Hospital de Verín".

Desde el Sergas, respondieron a las críticas nacionalistas afirmando que "participar en un concurso de traslados es un derecho de todos los trabajadores de la sanidad pública". Estas mismas fuentes indicaron que este mismo derecho lo tiene un trabajador para "decidir, con arreglo a las normas, elegir centro conforme a su voluntad e intereses personales".

El Servizo Galego de Saúde añadió que, en tanto no se cubran las plazas vacantes -lo que sucederá después de la OPE-, "desde el Área  Sanitaria se dará cobertura a las necesidades asistenciales de Valdeorras y del resto del área"..

Más en Valdeorras