Valdeorras

Vecinos de Rubiá siguen reclamando personal sanitario

Valdeorras

sanidad

Vecinos de Rubiá siguen reclamando personal sanitario

Concentración en Rubiá para reivindicar que se cubra una plaza en el centro de salud.
photo_cameraConcentración en Rubiá para reivindicar que se cubra una plaza en el centro de salud.
Desde el Servicio Galego de Saúde subrayan que “a dotación de persoal está equilibrada”

Vecinos de Rubiá mantienen su calendario de concentraciones -la última el pasado día 3 de agosto frente a la Casa de Cultura de la localidad- con el fin de seguir reivindicando "a praza que se eliminóu do centro de saude de dito concello", según señalaron los organizadores de la concentración. 

Añaden que durante la concentración de protesta se procedió al  corte de la carretera de Vilafranca, "que cruza o pobo, sendo o tráfico desviado pola Garda Civil, a fin de causar o menor perxuizo posible". 

Desde el Servicio Galego de Saúde aclaran que "o centro de saúde de Rúbiá atende a unha poboación de 995 persoas (a data 10 de xullo) estándo seus usuarios perfectamente atendidos por un cadro de persoal composto por un médico, unha enfermeira e un PSX (persoal de servizos xerais)".

Añaden desde la Estructura Organizativa de Xestión Integrada (EOXI) que el ratio de pacientes por médico de Rubiá "é moi inferior á media galega e provincial -de un médico por cada 1.200 usuarios- polo que tanto por poboación adscrita como por actividade ou consultas, a súa dotación de personal sanitario está perfectamente equilibrada, dacordo cun criterio puramente asistencial que non xustifica,a día de hoxe, o incremento de recursos".

Por último, desde el Servicio Galego de Saúde quieren hacer constar que el "horario de atención ao público non conta con limitación algunha, respondendo a organización da consulta ao criterio médico e de atención ao paciente crónico e pluripatolóxico".

Por su parte, los vecinos avanzan que seguirán protestando el primer sábado de cada mes en demanda de más personal para su centro de salud.