CONTAMINACIÓN DE AGUAS

BNG y PSOE piden un análisis público de aguas de Penouta

Mina Penouta
photo_camera La mina Penouta
Empresa: "La tubería que podría ser la causante de tales vertidos no pertenecen a la explotación minera actual"

Tras la última denuncia llevada a cabo a principios de mayo por Ecoloxistas en Acción por la presencia de metales pesados en un punto de agua de la mina de Penouta, los grupos socialista y nacionalista vianeses solicitan una analítica pública para conocer la veracidad de esta acusación.

Así, el portavoz socialista, Germán García-Ávila afirma que “vemos un preocupante silencio e unha inacción total ante estas graves acusacións, o que está xerando unha fonda preocupación entre a veciñanza”. Señala además que los vecinos “pregúntanse que hai de verdade nestas denuncias e teñen o temor de que a auga coa que cociñan e que beben poida ocasionar un grave problema de saúde”. 

Por su parte, los nacionalistas declaran que “a posible contaminación das augas crea alarma social entre a poboación, sobre todo a que consume auga que se recolle en cotas inferiores a explotación da mina. Falamos de Froxais, Santa Mariña de Froxais, San Martiño, Punxeiro e a propia capitalidade municipal, Viana do Bolo” y consideran que, “todas estas posibles contaminacións teñen que contrastarse e dende as administracións teñen que facerse as analíticas pertinentes para resolver dunha vez por todas e por suposto para tranquilizar a poboación”. 

Ante tal acusación, la empresa encargada de la gestión de la mina, Strategic Minerals, ya apuntó que “la tubería que podría ser la causante de tales vertidos no pertenece a la explotación minera actual y está fuera de nuestra concesión”. Añaden además, que se trata de una tubería “antigua de hierro” y que todo parece indicar que formaba parte de un circuito de comunicación entre dos balsas utilizadas en la anterior explotación para el suministro de agua.

Te puede interesar