El personal del centro de salud de A Gudiña critica el mal estado de la cubierta

photo_camera Estado del centro esta mañana.
Los trabajadores piden que se solucione ya y que el Concello arregle los desperfectos

El personal del centro de salud de A Gudiña -médico, enfermera y administrativo- anunciaba a primera hora de la mañana que no trabajaría debido al mal estado del centro de salud. "Cando chegamos á mañá vimos como estaba o centro, con moitas goteiras e nunhas condicións insalubres", explica la enfermera Teresa Pardo, quien asegura que "non é nada novo, levamos moito tempo tendo problemas coa cuberta do centro, e ninguén fai nada". 

Y es que el mal estado de la cubierta provoca filtraciones, humedad y goteras en el centro y con estos días de lluvia "era visto que iba pasar isto, que se nos enchera o centro de auga, e non será porque non avisamos, porque no Concello xa fai tempo que lles dixemos que este ano se chovia moito íamos ter problemas", explica la enfermera de A Gudiña. 

Es por ello, por todo el tiempo que llevan solicitando el mantenimiento del centro, que decidieron plantarse, pero finalmente atendieron a sus pacientes. "E que ninguén nos escoita e esto xa non se pode aguantar. Isto é un perigo, pode caer calquera paciente", explica Pardo, que ya lleva tres años trabajando en A Gudiña y afirma que lleva "eses tres anos loitando para que este centro de saúde esté algo decente".

Por su parte, José María Lago, alcalde de A Gudiña, asegura que "xa está avisada dende fai días unha empresa para que arranxe provisionalmente os desperfectos, pero non parou de chover e as siliconas non van pegar e ningunha empresa deixa que os seus operarios se suban a un tellado perigoso e mollado". 

Desde el Concello están a la espera de firmar un convenio con la Xunta de Galicia para recibir una subvención y poder arreglar definitivamente la cubierta del centro de salud. "Nós non podemos facernos cargo desa actuación sen axudas porque non chegamos, levamos tempo pedíndolle á Xunta que asuman a xestión do centro, a nós faisenos difícil", concluye Lago.

Desde el Sergas remarcan que la titularidad es municipal y que, efectivamente, existen esos convenios para ayudar a los pequeños concellos a llevar a cabo el mantenimiento de los centros de salud. Respecto al aviso del personal de A Gudiña de no trabajar aseguran que "estas decisiones no se pueden tomar así como así, pero finalmente atendieron a los pacientes, es lo importante ".

Te puede interesar