Zona COB

¿Apoyan los candidatos del 26-M por Ourense al COB en caso de ascenso?

Zona COB

ZONA COB

¿Apoyan los candidatos del 26-M por Ourense al COB en caso de ascenso?

Nueve candidatos a la Alcaldía de Ourense responden sobre su compromiso con la entidad ourensana

Jesús Vázquez (PP):  "Tenemos un compromiso firme con el deporte"

El alcalde es optimista y cree que "el COB llega bien y sin presión. La temporada ya es un éxito". Y recuerda que "en estos cuatro años pusimos todo de nuestra parte, pero la oposición impidió con todas sus fuerzas toda ayuda al equipo de la ciudad". Sobre un escenario similar al de 2015 dice que "nos ha tocado la peor oposición de la historia y aquel ascenso fue la primera consecuencia nociva de estar en minoría. Concello y Diputación tienen un compromiso firme con el deporte de Ourense".


José Araújo (Cs):  "Nosotros vamos a apoyar, no vamos a dejarlos colgados"

Pepe Araújo cree que "el COB está muy fuerte tanto en el punto de vista deportivo como anímico. Es un momento dulce para todos". En caso de ascenso, Araújo se muestra claro. "Nosotros vamos a apoyarlos, no vamos a dejarlos colgados. Estaremos para lo que el equipo necesite. Para mí el no ascenso fue un desprecio y una cobardía de Ourense en Común, el PSOE y DO, que los dejaron tirados. Si Lugo apoya al deporte por qué no en Ourense".


Rafa Villarino(PSOE):  "Apoiríamos o ascenso á ACB sen dúbida ningunha"

"O COB é un emblema da cidade e necesita apoio institucional. Terá todo o noso apoio", asegura un candidato socialista que garantiza el cambio de voto del PSOE respecto a 2015: "Sen dúbida ningunha. Así llo transmitín ao presidente do COB. Os concellos deben apoiar o deporte de base e ao que proxecta a súa imaxe fóra da provincia e o COB é o máis relevante".


 

Martiño Vázquez Mato(OUeC):  "Apoiaríamos o ascenso no caso de vender as accións" 

"Ogallá ascendan, pero pode ser que estemos nunha situación mimética. Se estamos no goberno votaríamos a favor de apoiar o ascenso do COB á ACB, pero supeditado á venda das accións que ten o Concello no clube", dice Vázquez. Y añade: "Quedounos mal corpo en 2015 e falamos coa Coruña e Santiago para saber cómo apoian eles aos seus clubes".


Jorge Bermello (VOU):   "Apoyo y apuesta absoluta por el COB y por la ACB"

Crítico con el pasado: "Los  que vetaron el anterior ascenso a la ACB son gente que no está con el pueblo y que no saben gestionar". Y claro con el futuro: "Apuesta y apoyo absoluto al COB. Apoyo para buscar patrocinadores y para impulsar su directiva. El COB significa orgullo de ser ourensano. ¡Cuánto dinero vale eso! Si ascendemos no se volverá a escapar".


Luis Seara (BNG):  "Sempre lle demos trato preferente"

Seara considera que el COB "está xogando moi ben e teñen moitas opcións". Sobre el apoyo a un ascenso afirma que "apostamos polo incremento de subvencións competitivas e despois avaliaríamos outras situacións de forma particular. Sempre lle demos ao COB un trato preferente pero apostamos polo deporte de base e feminino".


David Alvarado (Unidas Podemos):  "O trato ao COB é unha vergoña"

"O COB é una institución desta cidade e o trato que recibe do concello é unha vergoña. Hai moitas formas de apoialo e nós farémolo. Xa estamos cansos de ir a ver ACB a Santiago. ¿Haberá que ir a apoiar a Bilbao?", reflexiona el candidato de Unidas Podemos. "Falei co clube e so pediron algo de sensibilidade".


Óscar Pérez (Espazo Común):  "Se o COB ascende, apoiaremos"

El candidato de Espazo Común, Óscar Pérez afirmó que "estamos para apoiar a todos os equipos da provincia. Nós, o que poidamos axudar aos equipos que nos den identidade e nome á cidade, vai ser unha prioridade. O que non sabemos é de que forma plasmaremos esa colaboración. Eso si, se ascende, apoiaremos ".


María Jesús Fernández (VOX): "Hay muchas formas de apoyar"

 

"Somos partidarios de apoyar al deporte y a los equipos de nuestra ciudad, pero no necesariamente con aportaciones económicas. Creemos más en ayudarlos a buscar patrocinadores o con instalaciones que con subvenciones", dice la candidata de Vox. "Nos preocupa la situación en la que están los equipos de Ourense", termina Fernández.

Más en Zona COB