patrimonio

El Alcázar de Milmanda se promocionará en sellos

Sellos del Alcázar de Milmanda.
photo_camera Manuel González Vergara y José Luis Ferro Iglesias, con los sellos.

Los sellos, un total de 300, están a la venta tanto en la oficina de turismo de Celanova, como en Alcázar de Milmanda.

La promoción y puesta en valor del Alcázar de Milmanda es la protagonista de la primera iniciativa pública de la nueva Asociación de Defensa e Promoción do Patrimonio Cultural Ourensano. 

La fortificación, ubicada a escasos 10 kilómetros de la villa de San Rosendo, "está constituída sobre unha antiga cidadela romana, foi moi importante no século X onde pasou a depender do Mosteiro de Celanova e, no ano 1268, Fernando II de León acuñou aquí unha moeda", resumía Manuel González Vergara, el presidente del colectivo que, con la colaboración del Concello, la Asociación Filatélica Miño y la Casa de Moneda y Timbre, ha promovido la emisión de la primera serie de sellos con la imagen de la torre del Alcázar. 

En la presentación de la imagen, el regidor José Luis Ferro, reconocía que "nós collemos a proposta que nos lanza esta asociación, conscientes de que temos moito patrimonio e tratamos de chegar pouco a pouco a todo. O Alcázar é un dos filóns que temos aínda sen explotar e este é un primeiro paso". Asimismo Ferro apuntó que "este ano xa fixemos unha limpeza, pero imos a retomar os traballos para facer a contorna do Alcázar máis atractivo para os visitantes".


Once torres y fortalezas


Desde el colectivo de defensa y promoción del patrimonio ourensano explican que el Alcázar celanovés será el primero de una colección de sellos que pretende incluir las once torres y castellos de la "raia", comenzando por las celanovesas, para seguir después por las de A Limia. "A nosa intención é facer, en colaboración cos concellos, iniciativas e actos públicos que sexan un ben para dar a coñecer o noso patrimonio, porque temos moito", matizaba González.

Los sellos, un total de 300, están a la venta tanto en la oficina de turismo de Celanova, como en Alcázar de Milmanda.

Te puede interesar