Imprimir

Los socialistas de O Bolo eligen a Juan Ferreira como candidato

La Región | 03 de Febrero de 2019

Juan Ferreira (izquierda), candidato en O Bolo.
Juan Ferreira (izquierda), candidato en O Bolo.

Conocido popularmente como "Juan de O Bolo", concurre a los comicios "cun proxecto ambicioso para acadar a Alcaldía dunha vila paralizada polo PP"

La agrupación municipal socialista de O Bolo eligió al actual portavoz en el Concello, Juan Ferreira Rincón, para encabezar la candidatura socialista en las municipales de mayo. El nuevo candidato, conocido popularmente como "Juan de O Bolo", concurre a los comicios "cun proxecto ambicioso para acadar a Alcaldía dunha vila paralizada polo PP", según afirmó.

El aspirante a la Alcaldía de O Bolo por el PSOE aludió a los motivos que le llevaron a encabezar la candidatura, explicando que "queremos o noso pobo e temos un proxecto para despertalo da parálise e o letargo no que o sumiu o Partido Popular. O noso equipo vai transformar O Bolo para recuperar esta vila dentro da comarca".

El cabeza de lista destacó la necsidad de "xerar emprego para fixar poboación nun concello no que a xente está cada vez máis triste, xa que de seguir nesta dinámica, moitos dos nosos pobos desaparecerán en catro anos".

No descuidó referirse a la candidatura con la que acudirá a las elecciones municipales: "Presentaremos unha lista moi ampla, que destaca pola gran presenza de mulleres, que son máis da metade e con moitas gañas de traballar en tódolos ámbitos, e especialmente no turismo", comentó.

Juan Ferreira aprovechó su presentación como candidato para quejarse de que el sector turístico fue "abandoado polo PP". En este sentido, puso sobre la mesa algunos ejemplos de los recursos que posee el Concello bolés para atraer visitantes: "O Castelo, o santuario das Ermidas ou o viacrucis, o segundo máis importante de Europa, tralo de Braga", expuso el candidato socialista.

Puede ver este artículo en la siguitente dirección /articulo/valdeorras/socialistas-bolo-eligen-juan-ferreira-candidato/20190203232300852240.html


© 2019 La Región

© La Región S.A.

Contenidos con licencia Creative Commons