RALLY DE OURENSE

Cortés: “Tiña que gañar”

OURENSE. 14.06.2015. RALLYE DE OURENSE, PODIUM FINAL. DAVID CORTES Y RUBEN SOTO. FOTO: MIGUEL ANGEL
photo_camera Rubén Soto y David Cortés, en lo más alto del podio.

El piloto de Luintra se sitúa, tras su victoria en el Rally de Ourense, como líder de la Copa Suzuki Swift en el Nacional 

Fueron uno de los grandes protagonistas del Rally de Ourense - Ourense Termal. David Cortés y Rubén Soto se convirtieron el sábado en los ganadores de la competidísima Copa Suzuki Swift, demostrando que los pronósticos que lo daban como favorito no estaban equivocados.

A pesar de la superioridad mostrada durante toda la prueba, un pequeño despiste en el penúltimo tramo (Toén) a punto estuvo de costarles un disgusto. "Non foi unha saída, realmente foi un susto no inicio do tramo e xa seguimos o tramo con medo. Adrián (Díaz) recuperounos moito terreno e tivemos que xogarnos o rally no tramo espectáculo, que inda por riba non me gusta nada".

La distancia entre ambos tras el percance de tan solo de 2,9 segundos a favor del ourensano. Nada cuando se trata de lanzarse a por la victoria. "Eu cheguei o tramo espectáculo pensando que tiña que gañar, que non se me podía escapar despois de todo o rally dominando e saín a pola victoria sen deixarme nada e por sorte saiu ben", afirma visiblemente satisfecho.

Una vez que los cronometradores publicaron los tiempos en el tablón, con un nuevo y definitivo 'scratch' para Cortés, explosión de júbilo en el control de meta. "Foi un auténtico alivio. Estaba na liña de saída e soamente quería rematar a proba. Aínda así, eu soamente quería chegar o Parque de San Lázaro, aparcar e esquecerme. Xa estaba a tope, non quería máis".

Ahora, como nuevo líder de la Copa Suzuki a nivel nacional, los objetivos y moral del equipo son otros. "O certo é que agora imos ata a seguinte proba, que é en 15 días en Portugal, con moitísima máis moral. Este resultado fíxonos aprender moitas cousas e toda a presión que tiña o equipo disípase. É certo que o noso obxectivo para este ano era estar entre os catro ou cinco primeiros da Copa e estamos a facelo ben, é una alegría".

Por último, hace un guiño a su copiloto, Rubén, muchas veces relegado a un segundo plano. "É un moi bo copiloto. Neste coche, o Swift, no que é tan importante o ritmo, está a levarme moi ben e resulta fundamental no equipo", concluye el rápido piloto de Luintra.

Te puede interesar