La ampliación de una calle en Carballiño permitirá accesos a la N-541 y al Eixo do Ribeiro

La calle Alexandre Bóveda de Carballiño se convertirá en una vía de entrada y salida del tráfico procedente del Eixo do Ribeiro para acceder al centro de la villa, una vez se amplíe su anchura hasta un mínimo de 10 metros.


El equipo municipal de gobierno de Carballiño traslada mañana a la Corporación una iniciativa para la transformación de la calle Alexandre Bóveda en una pequeña circunvalación al casco urbano de la villa. Al respecto el alcalde Carlos Montes recuerda que ‘esta vía conecta dúas vías principais de acceso, que son as rúas Alberte Vilanova e San Cibrao, a primeira co Centro de Saúde, Facenda e o Instituto de Secundaria, e, a segunda, coa parroquia de Señorín e a saída á estrada de Ribadavia’.

La calle, que en algún tramo no alcanza los cinco metros de anchura y por este motivo es unidireccional como salida del barrio de Flores, deberá llegar ‘a un mínimo de 10 metros e nalgún caso a 12 metros, tal e como está previsto no Plan Xeral de Ordenación (PXOM)’, apunta el regidor socialista. Añade que ‘en total, son 500 metros liñais os que comunican os entronques entre as rúas San Cibrao e Aquilino Sánchez -cara a Ribadaviaata Alberte Vilanova’.

Optimización

Actualmente, la construcción de nuevos edificios ‘permitiron facilitar o retranqueo e ir abordando os perfís que debuxa o novo planeamento urbanístico, se ben existen solares que aínda non contan con liñas que permitan a consolidación total deste vial’, apunta el alcalde. Y el grupo socialista destaca que ‘o ensanchamento uniforme da rúa Alexandre Bóveda axudaría para novos plantexamentos de regulación do tráfico, nunha zona de periferia con difíciles accesos nestes intres, ademais de optimizar todo o seu conxunto’. Carlos Montes hace referencia a que los automovilistas podrán utilizar este paso entre el Eixo do Ribeiro y la carretera N-541 (a través de la calle Ourense) sin la necesidad de entrar en el centro de la villa carballiñesa.


Te puede interesar