El regidor planteará esta iniciativa a través de un convenio con la Fegamp y la Consellería de Traballo

Carlos Montes propone que la gestión de las villas termales tenga su sede en Carballiño


El grupo municipal de gobierno de Carballiño presentará una propuesta para que la Asociación de Vilas Termais, de la que forma parte el Concello, tenga su sede en el Instituto Termal de Galicia, ubicado en el Centro Comarcal. Las instalaciones de esta institución están sin utilidad 'e é unha boa idea que poidan ser aproveitadas para a formación de profesionais no sector balneario', señala el alcalde, Carlos Montes. Los técnicos se encargarían de la gestión termal de los municipios gallegos que están asociados.
El Concello carballiñés está desarrollando una serie de iniciativas para la dinamización del sector termal a corto y medio plazo, entre las que destaca el papel de la villa del Arenteiro como punto de referencia en Galicia a nivel de gestión balnearia. 'Estas medidas responden a estratexias que se desprenden en tres eidos de actuación, tanto a nivel institucional e lexislativo como de inversións públicas e privadas', comenta el alcalde de Carballiño, Carlos Montes. Así, en el campo institucional, el grupo municipal de gobierno presentará próximamente una propuesta, 'que pasa por albergar a sede da nova Asociación de Vilas Termais de Galicia'.

Formacíón

El regidor carballiñés adelanta que, 'para elo, asinarase un convenio para a utilización das instalacións do Instituto Termal de Galicia, ubicadas no edificio do Centro de Desenvolvemento Comarcal e actualmente sen utilidade'. Añade que 'alí serán formados profesionais no sector balneario para a xestión daqueles concellos que forman parte da asociación'. Carlos Montes propondrá esta iniciativa ante la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp) y en la Consellería de Traballo, 'a fin de expoñerlles este proxecto que nós pretendemos capitalizar dende a nosa vila'.

Te puede interesar