Alexandro apuesta 
por el gran formato

photo_camera El pintor Alexandro, en la inauguración.

El pintor ourensano inauguró una exposición en el José Angel Valente 

Alexandro se reencontró ayer con su gente y con su ciudad, y lo hizo con sus mejores cartas de presentación: las obras en grandes dimensiones que llenan la sala José Ángel Valente y que están llenas de la esencia de este pintor ourensano. "Vivín moitos anos fora, pero sempre presumín de ser galego e de ser ourensán. Ourense é a miña cidade", aseguraba un Alexandro no exento de nervios ante la inminente inauguración de su exposición que permanecerá abierta hasta finales de febrero. Un compendio de 24 pinturas, la más grande de 3,80x2,50 metros, y de una colección de 30 láminas, ofrecen al espectador la visión de este creador ante diferentes situaciones vitales. "A tela en branco asusta, pero despois compénsate. Eu traballo e pinto cinco ou seis cadros á vez, e non os titulo porque sería contar unha historia", subrayó Alexandro.

En la presentación de esta exposición individual estuvo acompañado por el alcalde de la ciudad, Jesús Vázquez, la concejala de Cultura, Belén Iglesias y la directora de espacios expositivos, Eva Torres.

“Alexandro forma parte dunha das máis luminosas xeracións artísticas da nosa cidade, a dos artistiñas, e o seu nome vai intrínsecamente ligado aos de Vidal Souto, Quessada, Virxilio... pero tamén aos de Acisclo ou Buciños, nomes propios que enchen de contido a biografía artística desta cidade nos últimos anos”, aseguró Vázquez, quien añadió que "este traballo é un regalo visual, e deixa clara a identificación con Ourense".

El pintor, porque la palabra artista no le gusta demasiado, estuvo acompañado por un gran número de ourensanos de todos los ámbitos en una jornada para él especial. “Os tamaños das obras están especialmente pensados para este espazo”, comentó.

Definió a la sala como "un luxo para calquera pintor". Desde su estudio de Muxía, donde reside en los últimos años, trabajó duramente para esta muestra, "aínda que a maioría dos cadros expostos agora xa os pintaría doutra maneira, traballaría por riba deles de novo", y confesó que llegar aquí “levoume toda a vida”. Una muestra sin título para que "o espectador vexa o que queira". n
 

Te puede interesar