MUNICIPALES / OURENSE

Un millar de personas arropan la presentación de la lista del PP

El candidato popular Jesús Vázquez se comprometió ante un auditorio lleno y acompañado por los presidentes del partido en Galicia y Ourense "a trabajar con forza e ilusión para todos os ourensáns"

El Partido Popular presentó oficialmente a los componentes de su lista para las municipales al Concello de Ourense, encabezada por Jesús Vázquez, ante cerca de un millar de personas que abarrotaron la sala principal del Auditorio. El actual portavoz municipal popular, Rosendo Fernández, abrió el acto anunciando que de esta lista "sairá o futuro goberno municipal", frente a la "parálise destes últimos anos". "Non se pode repetir que un goberno de perdedores se xunte para que non goberne a lista máis votada", pidió. El portavoz anunció su despedida del grupo municipal, y aseguró que "gañar a alcaldía suporía culminar o traballo feito en 2011".

A continuación, tomó la palabra el presidente provincial del PP, Manuel Baltar, que pronosticó "unha maioría absoluta do Partido Popular". Apelando a la cooperación entre administraciones, criticó la gestión socialista en el Concello, que supuso "a perda de oito anos". "Pensamos sempre en pactar cos cidadáns para facer o mellor goberno posible", señaló. Recordando los 69 concellos ourensanos donde gobierna el PP, Baltar afirmó que "serán máis tralo mes de maio, e Ourense entre eles". Asimismo, aplaudió el trabajo de oposición del actual grupo municipal del PP, al que vio como "unha alternativa de goberno".

El presidente elogió el programa electoral del PP, "elaborado a base da interacción coa cidadanía en innumerables reunións", y definió a Vázquez como "o mellor alcalde posible". "É cercano, xestor e tivo altas responsabilidades", resaltó, frente "ao alcalde do branco e negro, membro do pior goberno da historia de Ourense", en alusión a Vázquez Barquero.

El presidente de la Xunta y del PP de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, loó la renovación en la lista popular, explicando "que todos demos algún día o primeiro paso en beneficio dos intereses xerais". Feijóo señaló al PP como "o que sempre foi chamado a gobernar cando había problemas".

“Normalidade"

El presidente de la Xunta garantizó "a volta á normalidade ao Concello", y negó que el PP sea "unha moda de hai uns meses". Criticó Feijóo "aos que nos levaron á quebra e que ocultan a súa mala xestión", así como a los que "ocultan os pactos de goberno que farán cando perdan as eleccións". "Nós gañamos todas as eleccións en Ourense", dijo, interrumpido por los aplausos a los nombres de Manuel Cabezas, Enrique Nóvoa y Rosendo Fernández.

Mencionando la próxima llegada del AVE, Feijóo destacó que gracias a la gestión popular "a remates de 2017 Ourense será a porta de Galicia". "Gobernar coheremente pasa por gañar as eleccións, e isto é o que quere facer o PP", dijo, aludiendo a la candidatura "experta e renovada" que encabeza Jesús Vázquez, al que ve al mando "en varias lexislaturas".

Cerró el acto Jesús Vázquez, que presentó, uno a uno, a los componentes de su lista, de quienes destacó "a súa ilusión e traballo". "Normalidade", dijo como principal promesa electoral, frente a "espectáculos, xudicialización e fracasos organizativos". "O Concello fixo o contrario a prestar servizos nestes anos", criticó, apelando a la necesidad de "pasar páxina a quen ten ideas e proxecto realista".

Vázquez garantizó "esforzo e diálogo constante", mientras destacó la necesidad de "un goberno áxil e práctico, en mans serias. Para ello, dijo, "reunín aos mellor preparados". El candidato enfocó la campaña y el mandato como "un traballo man a man cos cidadáns", a quienes vio como "parte da solución ao problema". "Dende o primeiro momento traballaremos con todas as forzas e ilusión para todos os ourensáns", aseguró entre aplausos.

Te puede interesar