Laura Seara propone a la Xunta un plan de atención de pies para los mayores del rural

Dar cobertura a la atención y cuidado de los pies de las personas mayores en el rural es el objetivo con el que la portavoz de Igualdade e Servicios Sociais del grupo parlamentario del PSdeG, Laura Seara, presentó una proposición no de ley en el Parlamento para que la Xunta ponga en marcha un ‘Programa de coidados podolóxicos no rural’.
Seara explica que este programa, que beneficiaría especialmente a las provincias de Ourense y Lugo (por contar con más población rural y envejecida), consistiría principalmente en la aplicación de curas no quirúrgicas e intervenciones de podología básica.

La parlamentaria socialista destaca la relevancia de este tipo de atención ‘tendo en conta que segundo os estudos epidemiolóxicos o 71% das persoas maiores de 65 anos padecen algún problema podolóxico’, así como que ‘nestas patoloxías é esencial contar cun axeitado tratamento médico dado que o mal estado dos pés afecta á mobilidade, o deterioro da funcionalidade e ó empeoramento da calidade de vida das persoas maiores’. Para Seara, ‘aínda hai moitas diferenzas entre os recursos de atención e servizos das zonas rurais e urbanas’ y considera importante trabajar para disminuirlas.

Te puede interesar