POLÍTICA SOCIAL

La privatización de Montealegre no afectará a los funcionarios

Rey Varela defiende concentrar el gasto en A Carballeira: "antes tiñamos dous centros a medio gas"

La privatización de Montealegre no afectará a los funcionarios

"Non vai haber destrución de emprego público". Así de rotundo se mostró el conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, en referencia a la privatización de la gestión del centro de menores de Montealegre. Los extrabajadores del centro, que ahora ejercen su labor en A Carballeira han protestado en las últimas semanas, por algo que Rey Varela atribuye a una "certa terxiversación", porque "nós contamos con todos os traballadores". 

El centro para menores con problemas de conducta  será una "referencia" en Galicia, destacó, al incorporar "especialidades" que antes no había, como psicólogos, psiquiatras, médicos...

"Se alguén lles contou aos traballadores que igual suprimíamos algunha praza, teño que dicir que non haberá redución de emprego público", subrayó. 

En todo momento eludió referirse a una  "privatización" y se limitó a incidir en que supondrá una mejora: "Non é unha redución de gasto, senón unha concentración de gasto que permite abordar outros investimentos". . 

Por último, Rey Varela recordó que "antes tiñamos dous centros a medio gas e agora temos un centro que concentra os recursos humanos  e amplía o número de prazas", por lo que, según él, "parece mentira que haxa xente que estea falando de recortes". Así, aseguró que "nunca se investiu tanto en Política Social en Ourense".