El alcalde, Francisco García, defiende a Reatur: ‘É unha inversión para o patrimonio municipal’

El PP de Allariz califica de ‘marbellización’ la gestión económica de los nacionalistas

Las diferencias entre el populares y nacionalistas alaricanos vivieron ayer un nuevo episodio con la empresa municipal Reatur como protagonista. Los concejales populares presentaron a datos sobre la supuesta falta de transparencia en la gestión de las empresas municipales y del propio Concello alaricano. Los nacionalistas, encabezados por el alcalde Francisco García, entienden que ‘é máis do mesmo’ y contestan que ‘e difícil de entender cun grupo municipal estea en contra dunha inversión para o patrimonio local’.
El convenio para la renovación del camping y la hípica, que gestiona la empresa municipal Reaur, firmado con la Consellería de Innovación e Industria ha disparado las diferencias entre el gobierno y la oposición ‘popular’ alaricana. Los concejales del PP, que ya expresaron su disconformidad por la gestión de Reatur en el pleno del viernes pasado, convocaron ayer a los medios para ‘aportar os datos da falla de transparencia na xestión das empresas municipais e do Concello’, aseguraba el portavoz del PP, Antonio Rodríguez, quien presentó ‘os catro papeis que o Concello aportou das Contas de Reatur, con eivas como non acreditar o número de traballadores para xustificar os 120.000 euros que se gastan en persoal; ademais das solicitudes de información da empresa que aínda están sin resposta ou un recurso presentado pola convocatoria da comisión especial’. Antonio Rodríguez afirmó: ‘Estamos ante unha marbellización da xestión económica do Concello’ a la vez que pidió una plaza de Interventor. El PP reiteró su ‘valoración positiva’ sobre la inversión de Industria pero mantiene sus dudas en que las gestione Reatur. ‘Queremos que expliquen que pasou con todo o diñeiro xestionado pola empresa dende que se creou’, pedían los populares que no quieren que se repita el caso de Allarluz, una empresa municipal que ha acabado privatizándose.

Antonio Rodríguez aseguró que el Concello ‘está a incumprir sistemáticamente a legalidade na rendición de contas. As Contas Xerais do ano 2006 e 2007 están a estas alturas sen someter ó pleno’ y pidió ‘explicacións sobre o desvío de 500.000 euros en créditos concedidos fai un ano que se ian destinar ó Corredor do Arnoia e Festival de Xardíns e que aínda no se comezaron’.

El alcalde, Francisco García, calificó las declaraciones de ‘máis do mismo’. ‘É difícil entender cun grupo estea en contra dunha inversión para o patrimonio municipal’. El regidor aseguró que todos los vecinos conocen la intervención realizada por Reatur, ‘o que non ten sentido e que pidan las reservas de habitacións que se teñen feitas nas instalacións’, alegó. Sobre las cuentas, admitió que problemas informáticos retrasaron su presentación, ‘no vindeiro pleno presentaremos ás do 2006 e convocaremos a comisión informativa das do 2007’.



Te puede interesar