‘A casa habitada’ promociona el trabajo de los artistas gallegos con obras en esa institución

Galicia presume de arte en Madrid

Una representación de los mejores trabajos del fondo artístico de la Casa de Galicia en Madrid llegó ayer a Lobios en forma de exposición itinerante que pretende acercar el arte a pueblos poco habituados a contar con exposiciones.
En pleno Parque Natural de A Baixa Limia-Serra do Xurés, sede de inspiración de numerosos artistas, ayer se inauguró en Lobios ‘A casa habitada’. Una exposición compuesta por 26 cuadros y seis esculturas obra de artistas gallegos que, entre 1993 y 2006, han expuesto (y cedido) su obra a los fondos artísticos de la Casa de Galicia en Madrid. El edificio multiusos de la localidad se transformó en una colorida sala de exposiciones donde, hasta el próximo mes de enero se podrán ver obras de Xosé Barreiro, Iván Prieto, Nitodavila, Marieta Quesada, Mercedes Ruibal o Arturo Cifuentes.

Artistas y procedentes de distintas localidades gallegas que tratarán de acercar el arte a los alrededor de 80.000 vecinos ‘arraianos’. ‘Son cadros moi significativos do fondo do Casa de Galicia; aínda que todavía queda material para facer máis exposicións coma esta’, comentaba un emocionado Alfonso Sobrado Palomares, director de la Casa de Galicia madrileña, quien explicó que ‘a mostra é o son da galeguidade onde se visualiza o talento dos galegos, os coñecidos e os que non o son tanto’.

Acercar el arte al pueblo

Inaugurada en Santiago de Compostela el pasado mes de noviembre, la exposición pisaba por primera vez territorio ourensano. ‘Lobios e o principio dun desexo, o de que a mostra no vaia ás capitais e vilas, senón que o faga a aquelas zonas onde habitualmente non teñen tantas posibilidades de ver exposicións destas características’, añadía Palomares. Una filosofía con la que tanto el alcalde de Lobios, José Lamela, como el director xeral de Conservación da Natureza, Xosé Benito Reza, se mostraron encantados. ‘Estamos moi contentos de que elexiran Lobios como sede da inauguración en Ourense. Nun marco perfecto onde se cohabita cun mundo de misterio e co Xurés de fondo’, describía el regidor socialista. ‘Esta mostra supoñe toda unha excepcionalidade porque nunca antes unha mostra de pintura expúsose nun Parque Natural galego e, que veña o Xurés é un retorno a naturaleza’, añadía Xosé Benito Reza.

Te puede interesar