Un día menos, un problema más

El futuro del CDO se complica ya que como se sabía no hizo frente a la deuda con los futbolistas y debe avalar, y además el empresario de Seoane dijo no

Ayer se desarrolló la primera reunión de la Comisión Mixta de la Real Federación Española de Futbolistas-Asociación de Futbolistas Españoles y ya es cuestión de horas que el organismo federativo informe al Club Deportivo Ourense el hecho de no haber satisfecho la deuda con los integrantes de la primera plantilla. Con ello, el club ourensano ya está obligado a poner un aval para seguir compitiendo en categoría nacional. Como la deuda supera los 100.000 euros (164.000, concretamente), la cantidad a avalar es 200.000 euros.

La semana comenzó y los problemas no han hecho más que recrudecerse para la entidad del campo de O Couto. El empresario con el que el expresidente Manuel Seoane había mantenido conversaciones para que se hiciera cargo de la gestión del CDO ya respondió, y la respuesta fue negativa: "Non me levei ningunha decepción porque dalgunha maneira xa o agardaba. Cando a pesar de estar de viaxe durante 20 días non deu ningún sinal nen preguntou por nada xa me temía o peor. Dixo que o sentía moito pero que non se faría cargo do clube. ¿O motivo? Esta xente móvese no mundo do fútbol e tal vez buscara algún tipo de movemento en canto a disposición e cesión de xogadores, e esa operación non saíu adiante. O aspecto económico, aínda que é delicado, non é o máis grave porque se o día 30 non se pagou o equipo descende administrativamente", afirmó Manuel Seoane en una intervención telefónica realizada en el programa La Prórroga de la cadena Telemiño.



Una solución difícil

Manuel Seoane asegura que la solución del CDO "véxoa moi difícil. Fixen ese movemento para ver se había algunha opción de continuidade pero creo que outros anos había máis movementos de xente interesada en chegar ó clube".

Respecto a la viabilidad del club Seoane señaló que "cada tempada hai unha cantidade de axuda pública en concepto de subvencións de entre 150.000 e 200.000 euros. Outros 150.000 pódense conseguir cos socios, e movéndose outra cantidade similar pode chegar en concepto de publicidade. Dedicándolle á base 100.000 euros e confeccionando cos pes no chan unha plantilla do primeiro equipo queda unha parte para facerlle fronte á débeda. Así o clube claro que é viable pero se fas unha plantilla de 600.000 euros é imposible".

En la asamblea del jueves, el accionista, acreedor y exdirectivo José Ramón Fernández se comprometió a perdonar la deuda que el CDO tiene con él si llegaba una persona o un grupo con un proyecto serio, además de dejar sus acciones a disposición del club, y animó a otros accionistas a hacer lo mismo. El expresidente Manuel Seoane coge el testigo y afirma que "se el consigue o 21 por cento do capital social eu consigo o 30 por cento restante para que se faga cargo do clube. ¿Viable? Claro que pode ser viable o clube así".

Y Manuel Seoane termina: "Se eu fora alcalde de Ourense o CDO non desaparecería. Alá cada un coa súa responsabilidade pero terá que explicar ó pobo de Ourense por que deixou desaparecer a un clube histórico da súa cidade".

Te puede interesar