Galicia fará promoción con 200.000 euros de a marca Q de Calidade Turística

Turismo de Galicia e o Clúster de Turismo de Galicia asinarán un convenio de colaboración, por valor de 200.000 euros, que ten como obxectivo a implementación, difusión e promoción dos servizos turísticos de Galicia coa marca Q de Calidade Turística, na que xa é líder a Comunidade galega en varios ámbitos.

Concretamente, en 2013, Galicia contaba con 249 establecementos distinguidos coa Q de Calidade Turística, sendo a segunda comunidade con máis distintivos do Estado.

Ademais, a Comunidade lidera o ranking de distintivos en segmentos, como o turismo rural, o turismo termal, o turismo activo, o turismo industrial, as instalacións náutico-deportivas e o ocio nocturno, como enumerou o presidente galego, Alberto Núñez Feijóo. A iso hai que agregar que Galicia conta con cinco destinos Sicted con 294 distinguidos en 2013.

Na rolda de prensa posterior á reunión do Consello, Feijóo informou deste acordo, que servirá para apoiar a implantación voluntaria en empresas turísticas de Galicia inscritas no Rexistro de empresas e actividades turísticas da Xunta.

O clúster é a única entidade en Galicia que agrupa e representa a toda a cadea de valor do sector turístico galego e, en virtude do acordo que se aprobou, comprometerase a prestar asesoramento para a implantación da marca Q de Calidade Turística nas empresas turísticas, así como a alcanzar 25 novas auditorías externas para a consecución de novas Q.

ACCIÓNS POR CADA PARTE

Ademais, o clúster comprométese a alcanzar o mantemento dos 208 establecementos que están nos procesos necesarios para manter a marca de Calidade, así como a súa difusión incorporando a súa imaxe corporativa e publicidade xeral nos seus documentos promocionales xenéricos, xunto coa distribución do distintivo Q aos establecementos que alcancen a súa primeira certificación en 2014 e aos que a manteñan.

Turismo de Galicia, pola súa banda, comprométese a prestar apoio técnico e profesional nos protocolos de traballo, información e funcionamento que deseñe o clúster para a implementación de calidade, así como para incorporar a marca nos seus documentos promocionales xenéricos. Tamén incluirá un espazo específico para os establecementos certificados coa Q na edición do folleto 'Calidade Turística de Galicia 2014'.

Te puede interesar