El cierre de la piscina de Albarellos genera quejas

piscinas monterrei
photo_camera El cartel que anunció el fin de la temporada. (Foto: cedida).
El BNG critica la decisión del Concello, tomada sin notificarlo previamente

Ante la queja vecinal por el cierre de las piscinas de verano del Concello de Monterrei -en Albarellos-, la oposición del grupo de gobierno ha manifestado su malestar alegando que “os usuarios dun servizo público non poden estar sempre pagando as consecuencias debidas a circunstancias alleas a eles mesmos”, señala Alberto Rodríguez, portavoz del BNG. 

Y es que el pasado viernes, el personal del Concello colgaba un cartel informativo en la entrada de las piscinas anunciando el fin de la temporada, cuatro días antes. Este cierre lo achacan a que “non se dispoñía de socorristas para atender a instalación correctamente, e tendo en conta que estabamos entrando na fin de semana, non se atopou persoal para substituílos”, explica José Luis Suárez, alcalde de Monterrei. Las piscinas contaban con dos socorristas: uno se puso de baja, y el pasado 27, el segundo que continuaba en activo se encontró mal y no pudo acudir a trabajar durante el fin de semana, por lo que se quedaron sin personal.

La polémica surge ante la falta de aviso previo por parte del Concello y es por ello por lo que Rodríguez insiste en que “se debe comunicar, facer públicos os motivos polos cales se deixa de realizar dito servizo, e na maior brevidade reanudar a actividade e non pechar a tempada de verán, por non ter socorristas neste caso”.

El regidor municipal alude a la dificultad de encontrar socorristas “a comezos de verán costounos moito atopar persoal, pechamos catro días antes, era case imposible atopar profesionais” y considera que “non se pode facer demagoxia con estas cousas, é unha pena pero son circunstancias alleas aos nosos desexos”, ante la crítica de BNG y Veciños de Monterrei, quienes también pronunciaron su desacuerdo ante la decisión: “Logo de estar un ano pechadas, e o escaso mantemento, agora finalizan a tempada dun día para outro”. 

Debido a la situación, el Concello de Monterrei ha pedido disculpas a los afectados por lo sucedido a través de sus redes sociales e informa a los vecinos de que “Monterrei dispón de outras zonas de lecer onde os nosos veciños poden desfrutar do que queda de tempada de verán”, como el río en la Alameda de Vilaza -que acogió a jóvenes todos los días de verano-, Medeiros o en A Pousa. 

Te puede interesar