El alcalde carballiñés defiende al grupo Outeiro ‘fronte a unha campaña de acoso á súa xestión’

Una depuradora paliará la deficiente higiene detectada en las instalaciones de la perrera

La construcción de una estación depuradora de aguas fecales en la perrera municipal de Carballiño mejorará las condiciones sanitarias de los animales que se encuentran custodiados. El alcalde Carlos Montes señala que ‘xa solicitamos unha subvención á Xunta para a ampliación das instalacións da Medela e na que se inclúen obras de saneamento’. El grupo municipal del BNG criticó ‘as deficiencias de hixiene que están a padecer os cans nun recinto carente de auga corrente e iluminación’.
La escasa atención que el equipo de gobierno del Concello de Carballiño presta a la perrera municipal está repercutiendo en unas condiciones higiénicas pésimas para los animales allí custodiados. Al menos esta es la postura que ayer manifestaba Bernardo García, concejal del BNG, que calificó de ‘terrorífico’ el aspecto de las instalaciones situadas en el monte de A Medela, en la parroquia carballiñesa de Madarnás.

El edil nacionalista presentó un escrito dirigido a la alcaldía (acompañado por documentación gráfica) preguntando por el presupuesto y personal asignado y sobre la infraestructura existente en el recinto. Al respecto, García apunta que ‘alí non hai auga corrente para limpar os patios e os caniles, e tampouco hai enerxía eléctrica para o alumeado interior, e cremos que iste é un exexmplo claro da deixadez do Concello’.

Dificultades

Sin embargo, Francisco Valeiras, presidente de Outeiro, el colectivo ecologista carballiñés que se encarga de la gestión de la perrera a nivel comarcal, indica que ‘os cans non deben estar tan mal, xa que na semana pasada entregamos seis a particulares que os solicitaron’. Y recuerda que ‘tras moitos anos de esforzo e traballo, podemos dicir que a canceira presenta unhas condicións bastante boas’. La labor de este grupo fue destacada por el alcalde Carlos Montes, ‘xa que a pesares das dificultades iniciais, conqueriron a montaxe dunhas instalacións axeitadas, por iso non comprendo que certa xente artelle unha campaña de acoso e derrubo contra eles’.

El regidor carballiñés reconoce que ‘na Medela hai certos problemas pola falla de saneamento, e por iso solicitamos da Consellería de Medio Ambiente unha subvención para acometer un proxecto de ampliación’.

En la memoria técnica presen tada ante el departamento autonómico se incluye la construcción de una estación para la depuración de las aguas fecales procedentes de la perrera, y que en la actualidad se vierten directamente a la red de alcantarillado de Madarnás.


Te puede interesar