El pleno aprobó las dedicaciones parciales, que la oposición criticó calificándolo de 'poco ético'

Los ediles de Obras y Benestar cobrarán 7.200 euros anuales

Imagen general del pleno municipal, que generó un amplio debate por la retribución de los ediles. (Foto: MARTIÑO PINAL)
La mayoría absoluta del PP en el Concello de Carballiño bastó para aprobar, en la sesión plenaria convocada ayer, la asignación de 7.200 euros al año a cada uno de los concejales 'populares' de Obras y Urbanismo, Magín Daparte, y Benestar Social, Purificación Alberte, por la dedicación parcial a sus tareas municipales. Los cinco ediles socialistas presentes en el pleno (faltaron Víctor Tato y Manuel Dacal, por asuntos laborales) y la única concejal nacionalista, Áurea Francisco, votaron en contra de la iniciativa propuesta por la alcaldía.
'Esta non é a política de austeridade que vostede pregonou nos orzamentos nestes tempos de crise', apuntó Francisco en alusión al alcalde, Argimiro Marnotes, y añadió que, 'por ética, debería retirar esta proposta'. En el mismo sentido, su homólogo del PSOE, Francisco Fumega, señaló que 'nun contexto no que se están a recortar subsidios por desemprego, pagas extras e axudas á dependencia, e se fomenta o despido libre, non é o momento de pagar adicacións'. Así, el portavoz socialista propuso que los 14.400 euros que percibirán los dos ediles del PP 'se adiquen á contratación de traballadores, por exemplo, para limpar o Parque municipal'.


CONVENIOS

Por su parte, el portavoz 'popular' y teniente alcalde, Martín Nogueira, manifestó que 'con estas adicacións, o que pretendemos é potenciar o traballo destas dúas concellerías, que consideramos moi importantes para facer xestións e conquerir proxectos e axudas sociais'. Al respecto, Marnotes recordó que 'gracias ó convenio entre Concello e Deputación, por pouco máis de 30.000 euros teremos arranxadas tódalas rúas do municipio, e ise é o camiño que hai que seguir no futuro, ó de buscar este tipo de acordos con outras institucións'. Además, el regidor 'popular' recordó su invitación a la oposición 'para que tanto PSOE coma BNG nomeasen algún concelleiro liberado, tendo en conta que hai 20.000 euros ó ano para repartir entre os tres grupos da Corporación'.

Los socialistas agradecieron el apoyo de PP y BNG a su propuesta de construcción de un centro de día municipal, aprovechando las instalaciones de la actual Residencia do Maior de la Xunta, en O Cornuval.

Te puede interesar