Gobierno y oposición acuerdan un nuevo baremo

La renovación de la plantilla municipal de Carballiño suple una quincena de bajas

El Concello de Carballiño ofertará en el próximo mes de enero un total de 15 plazas de personal laboral que quedarán vacantes este año por finalización de contrato. La comisión municipal de Personal llegó a un acuerdo sobre las bases de selección.
El próximo mes de enero será clave para la renovación de un total de 15 puestos de trabajo en el Concello de Carballiño, según anunció el concejal delegado de Personal, José Antonio Barge Gil. ’Hai uns 15 traballadores eventuais da plantilla laboral que rematan os seus contratos por un ano o vindeiro 31 de decembro, e polo tanto haberá que cubrir esas prazas mediante un proceso de selección’, señala el edil socialista carballiñés.

Por este motivo, Barge Gil reunió a los representantes de los grupos políticos de la oposición (PP y BNG) con el fin de alcanzar un acuerdo global sobre los baremos que se aplicarán en éste y posteriores concursos de elección de personal. Finalmente, la comisión informativa de contrataciones llegó a un consenso sobre los requisitos que deben cumplir los aspirantes a funcionarios o laborales según la categoría de las plazas. En este sentido, el concejal responsable de este área municipal apuntó que ’esixirase certificado de estudios primarios, título de ESO, Bacharelato ou FP-2, diplomatura e licenciatura, ás persoas que opten, respectivamente, ás categorias E, D, C, B e A da plantilla’.

José Antonio Barge indica que ’estas mesmas bases, coa súa puntuación correspondente, son as que se están a aplicar tanto pola Xunta como polo Goberno do Estado nos seus procesos de selección, e penso que a partires de agora non haberá críticas da oposición que valgan’.

Diferencias

El edil de Personal comentó también que ’vou propoñer os representantes sindicais a creación de novos departamentos, para a súa inclusión na relación de postos de traballo anexa ó borrador dos orzamentos do Concello para o vindeiro ano’, si bien no quiso adelantar el contenido y dotación de los mismos. Sin embargo, el grupo municipal del BNG lamenta que en la reunión ’non se chegara a ningunha votación por diferencias en temas básicos, como un examen sobre un temario establecido con sorteo de tema a desenrolar no mesmo momento da proba para evitar filtracións, ou a valoración do tempo de paro ou situación familiar dos aspirantes’. Al respecto, el portavoz nacionalista en la comisión, Bernardo García, manifiesta que ’tal como se prantexan as bases entrarían de novo os que no seu día o fixeron por vontade pura e simple do grupo de goberno’.

Barge Gil señaló que ’a comisión de Personal é meramente informativa e as bases que se consensuaron terán que ser aprobadas polo Concello e logo difundilas a nivel público’. El edil socialista matizó que ’hai prazas que teñen continuidade no tempo ó ser subvencionadas por outros organismos, coma é o caso do Grupo de emerxencias’.

Te puede interesar