Medio Ambiente anunció una inversión de 300.000 euros para completar la ruta desde Carballiño

Un sendero de 37 kilómetros enlazará Piñor y Pazos siguiendo el cauce del río Arenteiro

Francisco Fraga impone la insignia de Piñor a Manuel Vázquez, junto a Fumega.  (Foto: Martiño Pinal)
La ruta entre el nacimiento y la desembocadura del río Arenteiro podrá recorrerse a pie por medio de un sendero de 37 kilómetros entre Piñor y Pazos, según el proyecto anunciado ayer por el conselleiro de Medio Ambiente, Manuel Vázquez.
Una inversión de 300.000 euros permitirá completar la red de senderos que discurren a lo largo del Arenteiro entre Pazos (Boborás) y Carballiño para alcanzar el nacimiento del río en Piñor. El proyecto será financiado por la Consellería de Medio Ambiente, tal y como anunció ayer el responsable de este departamento autonómico, Manuel Vázquez.

El conselleiro se desplazó hasta Piñor en compañía de su delegado provincial, Francisco Fumega, para entrevistarse con el alcalde, Francisco Fraga, que le impuso la insiginia del Concello, ante medio centenar de vecinos. El regidor socialista agradeció el apoyo de la Xunta ‘para sacar adiante os proxectos de infraestructuras e medioambientais que propoñemos’.

Manuel Vázquez, por su parte, describió la trayectoria de Francisco Fraga desde sus primeras años en la oposición municipal ‘ata conquerir a alcaldía e a vicepresidencia da Fegamp, poñendo a Piñor como referente da política ambiental a nivel de toda Galicia’.

Recorrido único

El conselleiro destacó que ‘as obras para unir o nacemento do Arenteiro en Piñor coa súa desembocadura no Avia en Pazos convertirán ó noso río no único do Estado e de Europa que se poderá percorrer na súa totalidade’. El proyecto se centrará en el tramo entre la villa carballiñesa y la localidad de Arenteiro, en Piñor.

INFRAESTRUCTURAS

Abastecimiento integral del municipio

El conselleiro de Medio Ambiente destacó la construcción del doble enlace de la autovía entre Dozón y Ourense con la carretera N-525 ‘como punto de partida para a creación de postos de traballo na área industrial que Piñor ten prevista no seu planeamento urbanístico’. Manuel Vázquez apuntó que ‘o noso departamento leva investido 1,5 millóns de euros no municipio e agora poñeremos outra cantidade similar nos proxectos que o alcalde vén de propoñer’. El más importante para Francisco Fraga corresponde al abastecimiento integral de las localidades de Piñor ‘para solucionar o problema da traída de auga na época do verán, coa construcción dun depósito dun millón de litros e unha estación de bombeo cun orzamento aproximado de 600.000 euros’.

Te puede interesar