Concello de Ribadavia y Xunta firmarán un convenio para financiar la adquisición de los terrenos

El antiguo campo de fútbol de Francelos se transformará en un área de recreo vecinal

Terreno destinado a zona de recreo, en la localidad de Francelos. (Foto:  Martiño Pinal )
Un convenio entre el Concello de Ribadavia y la Consellería de Medio Ambiente permitirá afrontar la creación de un espacio recreativo para los vecinos de la parroquia de Francelos. El Consello da Xunta da hoy el visto bueno al desembolso de 225.000 euros para la adquisición de 6.000 metros cuadrados del antiguo campo de fútbol de la localidad. El proyecto de recuperación medioambiental supondrá una inversión de 300.000 euros y las obras serán acometidas a lo largo del próximo año.
Un terreno privado de 6.000 metros cuadrados, antiguamente ocupado por un campo de fútbol, acogerá en 2009 un área de esparcimiento para los vecinos de la parroquia de Francelos, en el municipio de Ribadavia. El alcalde, Marcos Blanco, recuerda que ‘mantiven una entrevista persoal co conselleiro de Medio Ambiente, Manuel Vázquez, e soliciteille a recuperación deses terreos, que xa foron de titularidade pública’.

Así, el Consello da Xunta aprobará hoy el gasto de 225.000 euros para la adquisición de la finca, según la propuesta formal realizada por el propio Concello de Ribadavia. ‘A partir deste acordo, imos firmar coa consellería un convenio de colaboración para facer efectiva a compra e que esa superficie volte a ser de propiedade municipal’, apunta Marcos Blanco.

Financiación


El regidor socialista añade que ‘a Concellería de Obras xa está a traballar no que sería o proxecto de recuperación medioambiental dos terreos, a fin de convertilos nunha gran zona verde para uso e disfrute de tódolos veciños de Francelos’. Blanco estima en 300.000 euros la financiación necesaria para llevar a cabo las obras, que se ejecutarán a lo largo del año próximo, y que procedería de la propia Xunta o de otros organismos superiores. El alcalde ribadavien se recuerda que ‘o Concello vai promover nas súas parroquias este tipo de áreas de esparcemento, como xa se fixo na paraxe de A Veronza ubicada á beira do río Avia e na capitalidade municipal’.

En este sentido, Marcos Blan co apunta que ‘iste tipo de servizos que imos desenrolar nas localidades periféricas de Ribadavia estaban centralizados dende sempre na vila’.

El regidor añade que ‘no caso de Francelos, o acondicionamento dese espazo era unha demanda moi importante dos veciños e, deste xeito, converterase no pulmón verde da parroquia’. Blanco indicó que ‘Francelos é, despois de Santo Domingo, a parroquia máis importante do municipio con 850 habitantes’.

Campo de la fiesta provisional

La parroquia de Francelos está celebrando sus fiestas patronales, y la falta de un lugar idóneo para la instalación de barracas y escenarios de las orquestas motivó al Concello de Ribadavia a solicitar la autorización de los propietarios de la finca para su uso provisional como recinto festivo. Marcos Blanco señala que ‘os donos dos terreos non puxeron ningún problema, e alí están ubicadas hoxe -por ayere mañá as atraccións contratadas’. El proyecto que se está preparando para el acondicionamiento de este espacio también contempla su uso como campo de la fiesta.

Te puede interesar