Bruzos: ‘Sabíamos que Ourense é unha provincia complicada'

Hizo hincapié en que “hai proxecto político de En Marea en Ourense, polo que teremos que seguir traballando nel para que brote nos próximos meses”

La candidatura de En Marea, ayer por la tarde.
La candidatura de En Marea, ayer por la tarde.
Bruzos: ‘Sabíamos que Ourense é unha provincia complicada'

n n nEl escrutinio de los votos ourensanos no fue fiel a las encuestas, que predecían que el número uno de En Marea por la provincia, David Bruzos, mantuviese en el Congreso de los Diputados el escaño que consiguió en diciembre del pasado año. Desde la sede de En Marea en Santiago de Compostela, el candidato se mostró “defraudado porque considero honestamente que se fixo un traballo interesante”. Con todo, reconoció que “se non recibimos o apoio suficiente é porque non todo o mundo o percibe así”. Para Bruzos, los resultados en Ourense “non foron os agardados”, por eso, apuntó, “teremos que analizar as causas”. En esa línea, insistió en que “sabíamos que a nosa é unha provincia complicada e os resultados do 20 de decembro foron moi espectaculares”.

De cara al futuro, hizo hincapié en que “hai proxecto político de En Marea en Ourense, polo que teremos que seguir traballando nel para que brote nos próximos meses”. La pérdida del escaño "tomámola como un paso atrás que sirva para coller impulso para as autonómicas".