CONCELLO DE OURENSE

El Concello busca un acuerdo político para el Arqueolóxico

OURENSE. 05.08.2015. MUSEO ARQUEOLOGICO DE OURENSE. FOTO: MIGUEL ANGEL
photo_camera El Museo Arqueolóxico lleva cerrado por obras desde 2002.

El alcalde reúne hoy a los portavoces municipales pidiendo "firmeza e unidade" en su reivindicación

Los polémicos 100.000 euros que destinará el Estado en 2016 a las obras de remodelación del Museo Arqueolóxico Provincial, según sus Presupuestos Generales, serán el único tema a abordar en una junta de portavoces convocada por el alcalde, Jesús Vázquez, en busca de poner en marcha un frente político común para poner fin a 13 años de cierre por unos trabajos que parecen no tener fecha de inicio.

El propio regidor apeló a la "firmeza e unidade" de los cuatro grupos de la Corporación municipal a la hora de actuar en beneficio "dun proxecto que afecta a toda a cidade". Vázquez volvió a calificar de "agravio" la partida prevista por el Ministerio de Cultura, al tiempo que lamentó los continuos retrasos del inicio de la remodelación. "Cen mil euros non poden ser excusa para dicir que o ano que vén si vai haber unha licitación das obras", señala, añadiendo que esta se produciría a finales de año, "co cal, xa falariamos do 2017".

Recordando que "hai un proxecto básico que xa está entregado e que foi valorado positivamente polo equipo directivo do Arqueolóxico", el alcalde de Ourense rechazó que las importantes partidas económicas destinadas para el Arquivo Histórico Provincial y la Biblioteca Pública "non teñen que ser desculpa para poñer en marcha ese novo proxecto".

Las estimaciones del Concello superan 2020 como fecha en que el Museo Arqueolóxico se pueda dar por remodelado. "Estariamos falando de tres ou catro anos de construción, máis un proxecto museístico e a licitación e dotación do mesmo", relata Jesús Vázquez, que apunta a solucionar el problema a través de una enmienda a las cifras estatales "ou ben dun compromiso firme". "Vai haber xeracións de persoas nadas en Ourense que non van poder coñecer a súa propia historia", lamentó, apelando al carácter de "polo de atracción turística" que tendría el Arqueolóxico.

Los portavoces municipales ya mostraron su complicidad con este trabajo conjunto una vez conocidos los presupuestos, recordó Jesús Vázquez, que pidió "defender os interes da cidade por riba dos políticos".

Te puede interesar