Dos ediles del PP cobrarán en Carballiño 600 euros al mes

En Carballiño, el alcalde popular, Argimiro Marnotes, ha creado dos nuevas dedicaciones parciales para dos de sus ediles, que percibirçan, cada uno, 600 euros mensuales netos. Concretamente, se trata de los ediles 'populares' Magín Daparte, responsable del área de Urbanismo y Obras, y Purificación Alberte, encargada del departamento de Servicios Sociales. El alcalde, Argimiro Marnotes, también percibe, por dedicación exclusiva, 2.800 euros brutos al mes desde hace un año.
La iniciativa será trasladada al pleno de la Corporación mañana, viernes, pero ya cuenta con el rechazo total de la oposición de los siete concejales del PSdeG-PSOE y de la única edil del BNG, aunque con toda seguridad será aprobada por la mayoría del gobierno municipal, con nueve escaños.

El portavoz socialista, Francisco Fumega, calificó de 'contradictoria' la propuesta, 'nun momento no que o PP plantexa reducir o número de concelleiros e incluso de municipios'. Añade que 'nestes tempos de crise, non se poden castigar máis as arcas municipais'. En el mismo sentido, la nacionalista Áurea Francisco apunta que 'con ises cartos para as adicacións pódense facer moitas outras cousas para Carballiño'. La portavoz del BNG recuerda que 'estivemos catro concelleiros sen cobrar nada durante catro anos (2007-2011) e con áreas de goberno entre novembro de 2009 e maio de 2011'. Matiza que 'no BNG estamos dacordo con que a xente que traballa na política cobre, pero non é lóxico coa crise que estamos a padecer'.

Argimiro Marnotes justifica la asignación a sus dos ediles, 'polo traballo que están a levar nas súas respectivas concellerías'. El regidor del PP también apunta que 'uns 600 euros máis a Seguridade Social mensuais non supoñen un desembolso excesivo, xa que houbo unha reducción nos gastos de persoal'. Recuerda que, frente a estas discretas dedicaciones parciales, 'en anteriores mandatos (cuando gobernaba el PSdeG), houbo ata tres adicacións parciais de máis de 1.000 euros ó mes'.

Te puede interesar