POLÍTICA

Vázquez: “Non cederemos, fronte ao PP non hai nada"

El regidor lanza su candidatura arropado por Baltar y Feijóo, que lo ven "o mellor alcalde das sete cidades"

 

Jesús Vázquez se postuló ayer como candidato para repetir como alcalde de Ourense, en un acto ante más de 200 simpatizantes, afiliados y cargos del PP en el Campus, en el que reivindicó su política "con sentidiño", y defendió que "frente a nós, non hai nada". 

En los jardines universitarios, Vázquez dijo que cada "grazas" de los vecinos reconforta y le anima a seguir en la política ourensana "para servir", porque pese a los atrancos de la oposición "ninguén me gaña en tesón". Alabó el apoyo de Diputación y Xunta para poder "facer Ourense", porque es la "mellor cidade".

"Seguiremos con ganas e ilusión e non cederemos, por moito que o intenten", aseguró Vázquez, que no se olvidó de atacar a una oposición que "se equivoca" y que con sus acciones está "prexudicando a toda a cidade". Cree que "non lles fará ter mellores resultados", ante "a nosa credibilidade e eficacia". Así pues, señaló que "fronte a nós, non hai nada, y reivindicó su capacidad de "tender pontes" y "sumar".

El presidente provincial del PP, Manuel Baltar, defendió la figura de Vázquez como la del "mellor alcalde" y alabó su "entrega", que demuestra su "compromiso sen límites con Ourense". Cree Baltar que "non hai comparación" entre Vázquez y el resto de candidatos y ensalzó la capacidad de los populares para "levantarse cada mañá para facer política en positivo e facer cousas por Ourense". Así aseguró que "nós non vimos insultar a ninguén, senón a traballar", destacando el "diálogo, talante e educación" de Vázquez. 

Por su parte, el líder gallego del PP, Alberto Núñez Feijóo, contrapuso la "paixón" del actual regidor frente a la "política de frustración" del resto, lo que le convierte en "o mellor alcalde das sete cidades galegas", alejado de "folkloradas".

Reivindicó Feijóo la capacidad de "non someterse a chantaxes" y tener a Ourense como "prioridade" frente al "boicot constante" de la oposición. Así, enumeró la "gran cantidade de proxectos" pese al bloqueo, y aventuró que la llegada del AVE será un "antes e un despois" para la ciudad.

Feijóo pidió que voten al PP en la ciudad "os mesmos que votaron nas autonómicas", con el objetivo de la mayoría absoluta, porque el voto no será para el partido, sino "para Ourense". 

Te puede interesar