Enrique Nicanor presenta un Festival de Cine ’en construcción’ que busca su sitio en Galicia

LR-  ’Barrer, limpar e facer a colada’. La décimosegunda edición del Festival de Cine de Ourense se presenta, así lo aseguró su director-gerente, Enrique Nicanor, como un lavado hacia la convocatoria del próximo año.

La programación de la cita, que comienza el 17 de noviembre y termina el 24, girará en torno a las jornadas para la ’reinvención’ del certamen. Profesionales y directores de otros festivales debatirán sobre el futuro de la cita y sus objetivos: Europa, América Latina y Portugal.

’Estamos en construcción pero hay perlas’. Con esta frase bien podría resumirse la décimosegunda edición del Festival de Cine de Ourense. El gerente-director del certamen, Enrique Nicanor, lo deja claro: ’Esto non se pode facer. É unha falta de seriedade facer un festival nun mes, pero tamén é importante defender un acto que debe virar cara a profesionalización e reconvertilo para que deixe de ser unha festa e xire cara as políticas europeas’. El camino de la cita cinematográfica pasa por su redefinición. ’Nos recollemos este festival, secámolo e planchámolo. Este ano é barrer, limpar e facer a colada’, valora Enrique Nicanor. A tal efecto, las jornadas para ’reinventar un festival’ son la clave de la programación del certamen, que mantiene la estructura de competición (45.000 euros en premios), los ciclos (al que se añade uno nuevo) y los premios honoríficos (en los que trabajan desde la oficina). ’Destas xornadas é de onde ten que saír o primeiro festival renovado. A ese, comprometémonos’.

’Os nosos competidores, o festival de Huelva e Cineuropa de Santiago, diríxense un a América Latina e o outro a Europa. Son os nosos obxectivos, que a través deste foro definiremos con profesionais e directores doutros festivais. Será unha consulta pública e democrática’, valora Enrique Nicanor.

Te puede interesar