Jonathan Da Silva continúa al frente de la nueva ejecutiva de Xuventudes Socialistas

Jonathan Da Silva.
Jonathan Da Silva renovó ayer como secretario xeral de las Xuventudes Socialistas de Ourense, después de que presidiera la única candidatura que se presentó a la elección de una nueva ejecutiva, que fue renovada en la mitad de sus miembros. Da Silva, de 24 años, lleva una década en la formación, donde ocupó ya diversos cargos.
El objetivo del nuevo equipo ‘será seguir chamando ás cousas poo seu nome, pero con novos folgos, con todo o que eso significa’. Da Silva destaca la creación de una secretaría para la normalización lingüística con el objetivo de ‘ofrecer respostas contundentes ós ataques do PP de Feijóo á lingua galega, botando por terra incluso as estratecxias normalizadoras de Manuel Fraga’.

Agradecimiento

Con la renovación, la nueva ejecutiva de la formación estará formada, además de por Jonhathan Da Silva, por Antía García, Juan José Negreira, Juan Carlos Vila, Isacc López Rey, Natalia González Beneitez, Rodrigo Cardama, Paloma Fidalgo e Iván Quintana Martínez. Da Silva se mostró ayer ‘agradecido ós compañeiros da executiva pola audacia, integridade e enerxía para lograr que a organización sexa hoxe un exemplo de coherencia ética e ideolóxica’.


Te puede interesar