LUCHA CONTRA LA VIOLENCIA

Jornada para visibilizar a las víctimas de violencia de género

"Pretendemos formar en igualdade e traballar na prevención que tanto se está falando estes días", aseguró la secretaria xeral de Igualdade

Amparo González, Marisol Díaz, Susana López, Adrián Bastián y Natalia Sanz.
Amparo González, Marisol Díaz, Susana López, Adrián Bastián y Natalia Sanz.
Jornada para visibilizar a las víctimas de violencia de género

La Delegación de la Xunta en Ourense acogió ayer "Gritando al mundo", un proyecto de intervención con adolescentes y jóvenes en riesgo de exclusión social para el fomento de la igualdad de género. La jornada de formación fue organizada por la Dirección Xeral de Familia Infancia e Demografía y la Secretaría de Igualdade, en colaboración con la Fundación Juan Soñador.

La secretaria xeral de Igualdade, Susana López Abella, defendió la necesidad de dar visibilidad a los adolescentes y niños que conviven en un ámbito donde existe violencia de género, dada la "especial situación de vulnerabilidad" que viven. Abella acudió a la presentación del proyecto acompañada de la directora xeral de Familia, Infancia y Dinamización Demográfica, Amparo González y de la delegada territorial da Xunta en Ourense, Marisol Díaz Mouteira .

La secretaria xeral de Igualdade explicó la "intención de formar aos formadores dentro dos centros de menores que temos na provincia, e a responsables dos centros de formación á muller, ademáis de tódalas persoas que temos ao cargo dos servizos sociales dos distintos concellos da provincia". Algo que, explicó, se está haciendo en colaboración coa fundación: "Pretendemos formar en igualdade e traballar na prevención que tanto se está falando estes días".