EMPRESA - OURENSE

La ourensana Coasa refuerza su papel referente en Galicia

La empresa mostró al presidente de la Xunta sus planes de formación e innovación en el ámbito 4.0

Francisco Conde, José Álvarez, Yago Fontán, Alberto Núñez Feijóo, Pedro Fernández, Javier Fernández e Hipólito Suárez, ayer al mediodía en la entrada de la empresa Coasa en el Parque Tecnolóxico.
Francisco Conde, José Álvarez, Yago Fontán, Alberto Núñez Feijóo, Pedro Fernández, Javier Fernández e Hipólito Suárez, ayer al mediodía en la entrada de la empresa Coasa en el Parque Tecnolóxico.
La ourensana Coasa refuerza su papel referente en Galicia

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, subrayó en su visita a la empresa de componentes aeronáuticos Coasa -ubicada en el Parque Tecnolóxico de Ourense- la importancia de la formación para que las "empresas afronten os retos da industria 4.0".

En este sentido, recordó que la Xunta tiene aprobados para el presente año 6,5 millones de euros para crear unidades formativas en algo más de 500 empresas, que ayuden a preparar a las plantillas en el manejo de las nuevas tecnologías. Añadió que precisamente Coasa "foi unha das empresas onde se impartiu o pasado ano unha destas unidades formativas na que participaron 12 persoas, das que sete foron xa contratadas", destacó el presidente de la Xunta.

Remarcó, por otra parte, que la Xunta financiará el 100% de la formación que las empresas diseñen e impartan según sus necesidades, con el compromiso de que se contrate, como mínimo, el 40% del alumnado que participe en estos cursos cuando se trate de personas desempleadas. "E, se eses contratos son indefinidos, axudaremos ás empresas con incentivos de entre 7.000 e 16.000 euros", matizó.

Explicó, por otra parte, que serán "as propias empresas as que planifiquen o contido dos cursos que ofrezan, en función dos perfís laborais que precisan cubrir".

Hipólito Suárez, secretario general de Aernnova -matriz de Coasa, ahora dirigida por tres grupos de inversión procedentes de Luxemburgo, Reino Unido y Países Bajos-, destacó la relevancia de una empresa como Coasa "que comezou con algo máis de 70 empregados e conta con máis de 400".

Alberto Núñez Feijóo añadió, en este sentido, que Coasa "é unha das empresas ourensáns que máis contribúe ás exportacións galegas" con ventas en medio mundo.

Empresa referente en un sector puntero

El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, destacó a la empresa Coasa como referente de todo cuanto está evolucionando la industria gallega, "polo sector ao que pertence, xa que a aeronáutica en Galicia se está a posicionar como unha industria de referencia". Núñez Feijóo destacó en este sentido la apuesta del Gobierno autonómico por esta industria aeronáutica con iniciativas como el polígono de As Rozas y la aportación presupuestaria para el desarrollo de drones o "a titulación de Enxeñería Aeroespacial do Campus de Ourense".

Añadió que la empresa radicada en el Parque Tecnolóxico destaca igualmente "polo alto compoñente de innovación que alberga e que fai posible a mellora continua nos seus procesos de fabricación e polo seu compromiso coa formación".