El regidor pide disculpas, 'por un erro puntual', a todos los ciudadanos 'que se sintan ofendidos'

El PP pide un pleno para reprobar al alcalde y que dimita

'O PP quere que este Concello non continúe paralizado'. Con este argumento, el grupo municipal del PP registró ayer la solicitud de un pleno extraordinario para pedir la reprobación del alcalde, Agustín Fernández, y su dimisión como edil. Así lo anunció ayer el portavoz 'popular' Rosendo Luis Fernández, en una comparecencia en la que estuvo acompañado del resto de miembros de su grupo. 'A cidade de Ourense non se merece o que está a acontecer', señaló.
Rosendo Fernández reprobó la actuación del Gobierno municipal con respecto al uso de la asignación de su grupo municipal para costear fiestas o un préstamo a un funcionario municipal ('Desde cando un Concello é prestamista?', se preguntó). No obstante, 'a pesares do escándalo no que se viu inversa esta cidade, o goberno socialista, lonxe de asumir as súas culpas e responsabilidades, e pedir perdón, ou amosar un ápice de arrepentimento, deu mostras de altanería e prepotencia', señaló. Una situación que se suma a 'unha grave crise institucional, que se traduce na inacción do Concello', en el que 'todos os proxectos estratéxicos están parados', lamentó el portavoz del PP.

Esta iniciativa permitirá comprobar el posicionamiento del resto de la corporación, en particular la del BNG, a quien ayer el PP tendió la mano. 'Nós estamos abertos a negociar e gobernar con quen queira facelo polo ben desta cidade. Teñen que estar antes os intereses xerais do Concello que os das formacións políticas', señaló Rosendo Fernández 'Non tivemos ningún contacto, pero queremos saber cal é a estratexia das demais formacións para facer gobernable esta cidade', precisó, indicando que 'o BNG terá que posicionarse: se quere ir por libre ou lle interesa máis o ben da cidade'.


'INSACIABLE AMBICIÓN'

Al respecto, el alcalde, Agustín Fernández, se comprometió ayer a considerar la convocatoria del pleno 'con tódolos compañeiros do goberno e tomaremos unha decisión'. El regidor justificó que la ausencia de disculpas en el pleno del viernes se debió a que 'temos a conciencia tranquila' y calificó lo sucedido de 'un erro puntual', pero que todos los gastos están dentro de la legalidad y no cree que merezcan la polémica creada 'nin é moito menos para considerar a dimisión de ninguén'. En todo caso, 'reitero as miñas disculpas a tódolos cidadáns que se sintan ofendidos', afirmó, aunque quiso dejar claro que la mayor parte de las críticas 'son referidas a unha cantidade de menos de 100 euros (en referencia al gasto en bebidas alcohólicas) dunha cantía de milleiros', cifra que considera casi insignificante dentro de una subvención 'que se destina integramente ao que esixe a ley'.

Sobre las declaraciones de Rosendo Fernández de un pacto con otras fuerzas para que el PP gobierne, el alcalde sostiene que dan fe de 'a súa insaciable ambición de poder'. Para el regidor, 'é vergoñento que o portavoz do PP non teña escrúpulos en recoñecer publicamente que se vendería a calquera'.

Por parte del BNG, el portavoz municipal, Xosé Somoza, indicó 'que estamos agardando ese cambio de actitude do goberno socialista', demandando que 'polo menos que pidan perdón, porque aínda que eses gastos sexan legais, non son admisibles'. También reprobó al PP, porque considera que 'está aproveitando a ocasión', pues 'posiblemente teñan o mesmo tipo de gastos'. No obstante, descarta apoyar un gobierno del PP, recordando que esa es la postura que tiene adoptada el partido a nivel gallego. En todo caso, la próxima semana analizarán estas cuestiones en un consello local.

Te puede interesar