El PP reclama al Concello de Ourense que inicie las actividades de conciliación veraniegas

La gobernabilidad en el Concello de Ourense continúa en el aire. ARCHIVO
photo_camera La gobernabilidad en el Concello de Ourense continúa en el aire. ARCHIVO

El Grupo Municipal Popular de la ciudad trasladará al alcalde y a la concelleira de  Asuntos Sociais “a necesidade de facilitar a posta en marcha de forma urxente das actividades de verán” orientadas a la conciliación familiar, es decir, las actividades infantiles en los centros cívicos del municipio durante el periodo vacacional.

Desde el Partido Popular consideran “que a posta en marcha de actividades de verán para a mocidade debe ser unha cuestión de primeiro orde para o Concello de Ourense”. Por ello, “non chegamos a entender -dicen- como a día de hoxe os responsables municipais non adoptaron as medidas oportunas” para hacer posible “que os centros cívicos que viñan programando estas actividades poidan poñelas en funcionamento”.

En la formación liderada por Manuel Cabezas lamentan “que as familias que cada ano gozaban destas actividades organizadas polos centros cívicos non poidan beneficiarse este ano das mesmas”. Ante esta situación, desde el Grupo Municipal Popular afirman que harán “todo o posible” para que desde el Concello “se adopten as medidas oportunas e se volva a dispor desta oferta, do mesmo xeito que en anos anteriores”.

La ausencia de actividades de conciliación familiar en los centros cívicos ya motivó la protesta de la asociación vecinal San Breixo de Seixalbo. Desde el colectivo censuraban que el Concello se excusó con que no había presupuesto, lo que produjo “unha gran indignación” entre los vecinos.

Te puede interesar