POLÍTICA - CIUDAD

El PSOE rechaza que el centro de Montealegre se privatice

Noela Blanco exigirá en el Parlamento que se frene el concurso para la gestión del centro de menores

Los socialistas exigirán en el Parlamento de Galicia que la Xunta detenga la privatización del centro de menores de Montealegre, que sacó a concurso el pasado 1 de marzo, y que este reabra con un sistema público de "xestión pública e con traballadores públicos".  El centro, que cerró en abril de 2012, es "senlleiro e importantísimo", en palabras de la parlamentaria ourensana del PSOE Noela Blanco, por lo que su privatización supone "unha coitelada a todo o sistema de protección de menores", que traerá "graves consecuencias". Además, para el PSOE es un "insulto" a los ourensanos. 

Los socialistas instarán el próximo jueves al Gobierno autonómico a que revierta la situación tras aplicar "o máis descabellado" de  los planes. "Nós tivemos a preocupación máxima desde o primeiro momento", señaló Blanco, quien recordó que se interpeló a la Xunta en diferentes ocasiones por el futuro del centro de Montealegre, sin obtener respuesta. 

"A privatización foi negada pero hoxe é xa unha realidade, cando a protección da infancia e adolescencia debe ser un eixo prioritario", recordó Blanco. De hecho, considera una "salvaxada"que se utilicen las políticas sociales "para facer negocio". 

PROBLEMAS

Entre los problemas que traería la privatización, enumerados por la parlamentaria socialista, están "os maiores custes, peores servizos, e que se permita a rotación de persoal, o que é peor para os rapaces, ademais dun menor control por parte da Xunta". 

Te puede interesar